Follow us

Τo brand με τον πιο διάσημο ορό στον κόσμο μόλις ανακοίνωσε ότι... κλείνει!

Ο ορός του ήταν το αγαπημένο προϊόν της Kim Kardashian

The Ordinary

Εμείς είμαστε πριν λίγο καιρό που εκθειάζαμε τα προϊόντα The Ordinary και λέγαμε ότι ένας συγκεκριμένος ορός του brand, που κόστιζε μάλιστα κάτι παραπάνω από 10 ευρώ, ήταν ο αγαπημένος της Kim Kardashian.

Τι συνέβη, λοιπόν;

Πριν μερικές ώρες, ο ιδιοκτήτης του brand Deceim, στο οποίο ανήκουν και τα Ordinary, ανάρτησε κάτι «περίεργα» βίντεο στο Instagram στα οποία αναφέρει:

«Γεια σε όλες. Είμαι ο Brandon Truaxe, founder της Deciem. Αυτό είναι το τελευταίο post της Deceim, η οποία δε θα υφίσταται πια, μέχρι νεοτέρας και αυτό δηλαδή θα ισχύει για τους επόμενους 2 μήνες.

Όλοι στην Deciem έχουν διαπράξει κατάφορες εγκληματικές ενέργειες, μεταξύ των οποίων και σε οικονομικό επίπεδο καθώς και άλλα».

Στη λεζάντα που συνοδεύει το video, ο Brandon απειλεί έναν σωρό ανθρώπους, μεταξύ των μεγαλομετόχους αλλά και celebrities όπως ο Brad Pitt και ο Stephen Spielberg με αβάσιμους ισχυρισμούς και απειλές για «ποινική δίωξη».

Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η εταιρεία αυτή είχε σαν βάση το Τορόντο και ιδρύθηκε το 2013 με το μότο «Η ασυνήθιστη εταιρεία ομορφιάς». Δουλεύοντας για μία εταιρεία με καλλυντικά σαν επιστήμονας, ο Brandon αποφάσισε να κάνει το δικό του brand αφού είχε αρχίσει να τον ενοχλεί το γεγονός ότι η βιομηχανία της ομορφιάς δεν είναι τόσο... διάφανη. Το 2017 δημιούργησε την The Ordinary, μια σειρά με οικονομικά προϊόντα, που άλλαξε τα δεδομένα στον χώρο με τον κολοσσό Estée Lauder να επενδύει σε αυτήν ένα μικρό ποσό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

The Winter Edition

Μπορντό vibes, demure αισθητική και balletcore αξεσουάρ, που απογειώνουν το look. Ο απόλυτος οδηγός για τις τάσεις της νέας σεζόν είναι εδώ!

see more