#TimeToEndBreastCancer | Ο λόγος που το Μέγαρο Μουσικής φωτίστηκε ροζ

Η συμβολική κίνηση του ομίλου Estée Lauder Companies στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού.

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

#TimeToEndBreastCancer: Με αυτό το hashtag, ο Όμιλος Estée Lauder Companies μας υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Έτσι λοιπόν στις 8 Οκτωβρίου 2020 πραγματοποίησε τη συμβολική φωταγώγηση του Μεγάρου Μουσικής, στo πλαίσιo της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Φωταγώγησης Μνημείων και Κτηρίων Οροσήμων, για την Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού.

Παγκόσμιο Σύμβολο της Εκστρατείας ήταν και φέτος η Ροζ Κορδέλα, την οποία συνδημιούργησε η Evelyn Lauder το 1992. Το φετινό «σύνθημα» αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση: Είναι κάτι περισσότερο από μία κορδέλα. Είναι αυτό που μας ενώνει. #TimeToEndBreastCancer.

Η φωταγώγηση του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών έγινε υπό τους ήχους της μουσικής October που έχει συνθέσει ο Δημήτρης Κοντόπουλος και μεταδόθηκε LIVE από το Facebook και το YouΤube, από τα κανάλια Estee Lauder Greece.

Κατά τη διάρκεια του Live streaming, προβλήθηκε ένα videο, στο οποίο δέκα ξεχωριστοί άνθρωποι, προερχόμενοι από διαφορετικούς χώρους της κοινωνικής ζωής, φέροντας ο καθένας τις δικές του εμπειρίες, ένωσαν τη φωνή τους για την καμπάνια και μίλησαν για τη σημασία της, παρακινώντας όλους να υποστηρίξουν την Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού και κατ’ επέκταση το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.

Το έναυσμα για τη φωταγώγηση έδωσε και φέτος η Ελένη Μενεγάκη, ως η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, η οποία για 8η χρονιά συμμετέχει σε αυτήν την πρωτοβουλία, για την οποία τόνισε ότι ο καθένας ο οποίος θα είχε τη δύναμη να μεταφέρει ένα τέτοιο μήνυμα σε όλο τον κόσμο, θα το έκανε με όλη του την καρδιά.

Photo credits: Panoulis Photography