Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς μπαίνοντας στο Tennis Club στο Παρίσι που φιλοξενεί τη συλλογή SS19 του Thom Browne, είναι μια μεγάλη πισίνα. Αυτό αποδεικνύεται ότι αποτελεί σύμβολο για το τι μπορεί κανείς να περιμένει από τη συλλογή, προβλέποντας την ιστορία της κομψότητας κάτω από το νερό που επικρατεί τόσο πολύ στη συλλογή του Thom Browne, παράλληλα με τη δομή, τη φαντασία και το θράσος.
Ο Browne, γνωστός για την αφοσίωσή του στην έξοχη μοντέρνα ραπτική με ανατροπή, δημιούργησε εκθαμβωτικά prints με καβούρια, φάλαινες, οστρακοειδή και αστακούς, τα οποία παρουσιάστηκαν με τολμηρά, όμορφα χρώματα σε όλη τη συλλογή. Πρόκειται για μια ναυτική γιορτή, η οποία τιμάει υπάκουα τον ωκεανό, ενώ δουλεύει με σύγχρονα υλικά και καινοτόμα μοτίβα που προσγειώνουν τη συλλογή γερά στην ξηρά.
Σε αυτό το θαλάσσιο σκηνικό υπάρχουν «καλά κορίτσια, κακά κορίτσια και ναυαγοσώστριες», με ρούχα που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να μοιάζουν φθαρμένα και ακανόνιστα, αλλά και πολυτελή και συγκαταβατικά. Καπέλα σε σχήμα κερασιού, ανανά και καρπουζιού ξεπροβάλλουν πάνω στα κεφάλια των μοντέλων, δημιουργώντας μια αύρα νησιού και δίνοντας μια σχεδόν βρώσιμη ποιότητα στην αμφίεση.
Για τον Eugene Souleiman, η συνεργασία με τον Thom είναι πάντα συναρπαστική: «Ο Thom είναι ελεύθερο πνεύμα. Η γκαρνταρόμπα του είναι πάντα απίστευτα ευφάνταστη, ιδανικό στοιχείο για έναν κομμωτή. Επίσης, δεν τα παίρνει όλα τόσο στα σοβαρά, κάτι που σημαίνει ότι η συλλογή αποπνέει πνεύμα και πρόσθετη «αίσθηση του χιούμορ». Ό,τι κάνουμε έχει να κάνει με τη δημιουργία της στιγμής, προσπαθώντας να κάνουμε πράγματα που δεν έχετε ξαναδεί...»
Η φράση «δεν έχετε ξαναδεί» σίγουρα ταιριάζει στα χτενίσματα που συντόνισε ο Souleiman στη συλλογή. Τα μαλλιά συμπληρώνουν τέλεια τα ρούχα. Αν και οι αφρώδεις, με αίσθηση σχεδόν τσόχας, υφές είναι βασικό στοιχείο των λουκ στα μαλλιά, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ πιο σοβαρό από τα έντονα, υποβρύχια λουκ - δεν υπάρχουν κύματα στον ορίζοντα. Αντιθέτως, ο Eugene άντλησε την έμπνευσή του από τη μεσαιωνική εποχή, δίνοντας την εντύπωση μιας κοπέλας που την ξέβρασε το κύμα στην ακτή, παρά ενός υποβρύχιου πλάσματος. Υπάρχει ακόμη μια αίσθηση αιχμαλωσίας και περιορισμού, την οποία ο Eugene αποδίδει, στην κυριολεξία, μέσα από κολιέ τσόκερ που δημιούργησε με τα μαλλιά, τυλίγοντάς τα εντελώς γύρω από τον λαιμό κάθε μοντέλου.
Τσαλακωμένο, πατικωμένο και σμιλεμένο, αυτό το λουκ εμφανίζεται πρώτη φορά στον κόσμο της μόδας: «Πρόκειται για ένα δυνατό, αποφασιστικό λουκ, το οποίο δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ ξανά», σημειώνει ο Souleiman, για άλλη μια φορά φανερά ενθουσιασμένος από τη μοναδικότητα των δημιουργιών που εμπνεύστηκε από τη συλλογή του Thom Browne.
Η Τεχνική
Προφανώς, το χτένισμα είναι περίπλοκο στην υλοποίησή του. Για να δημιουργήσει το λουκ, ο Παγκόσμιος Διευθυντής Δημιουργικού της Wella Professionals και Απεσταλμένος της ghd στην Εβδομάδα Μόδας, Eugene Souleiman, καταπιάστηκε με το να δημιουργήσει μαλλιά που «δεν συμπεριφέρονται σαν μαλλιά». Θέλοντας να δημιουργήσει την υφή του σιδερόπλεκτου θώρακα, το πρώτο βήμα είναι να προσθέσει ένα παχύ στρώμα από το ευστόχως ονομαζόμενο Ocean Spritz της Wella Professionals. Αυτό το προϊόν προσδίδει το σωστό επίπεδο αλμυρής, αμμώδους υφής, μεταμορφώνοντας τα μαλλιά από λεία και απαλά σε ένα εύπλαστο και ματ υλικό. Ο Eugene ήθελε να δώσει στα μαλλιά την αίσθηση του «σιδερωμένου μοχέρ» ή της «πατικωμένης γούνας».
Στη συνέχεια, τα μαλλιά χωρίζονται σε μέρη, αφήνοντας ένα μέρος για την κορυφή, ένα για την αλογοουρά και ακόμη ένα για τη σφιχτή αλογοουρά. Το πρώτο μέρος τραβιέται προς τα πίσω σε μια εξαιρετικά σφιχτή αλογοουρά και τα μαλλιά στο πάνω μέρος του κεφαλιού κρεπάρονται και έπειτα πατικώνονται. Το «πατίκωμα» επιτυγχάνεται μέσω μιας ενδιαφέρουσας τεχνικής, όπου ο Eugene εφαρμόζει «έναν ψεκασμό από το Wella Professionals EIMI Sugar Lift» και στη συνέχεια καλύπτει το πάνω μέρος του κεφαλιού με ένα δίχτυ, περνώντας το Σεσουάρ ghd Air για να στεγνώσει το προϊόν και να μείνει στη θέση του, δίνοντας ως αποτέλεσμα την επιθυμητή αίσθηση του πατικωμένου.
Ένα γρήγορο μασάζ στα μαλλιά και επιστρέφει ξανά στο κρεπάρισμα. Το κομμάτι που φυλάχτηκε για τον λαιμό χτενίζεται προς τα πίσω, ψεκάζεται με EIMI Sugar Lift ξανά και έπειτα τυλίγεται γύρω από τον λαιμό και στερεώνεται σφιχτά.
Για την αλογοουρά σε σχήμα σπάθης, ψεκάζεται Sugar Lift σε όλο το μαλλί, το οποίο στη συνέχεια στεγνώνεται με το Σεσουάρ ghd Air Hairdyer. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί μια συμπαγής, προεξέχουσα αλογοουρά, η οποία προεκτείνεται παράταιρα έξω από τα μαλλιά, προξενώντας την αίσθηση ενός δόρατος ή ενός σπαθιού. Αυτό, στηρίζεται με μεγάλη ποσότητα λακ. Ο Eugene χρησιμοποιεί το EIMI Dynamic Fix για κράτημα και το EIMI Mystify Me Strong για εύπλαστη δύναμη στα μαλλιά.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας ασαφής, άστατος κότσος που λειτουργεί έτσι ώστε να στρέψει το βλέμμα στα εκπληκτικά κοστούμια, ενώ ταυτόχρονα υποδηλώνει κάτι το σκοτεινό και μεσαιωνικό. Ο Eugene τόνισε ότι «μπορείς να τη βγάλεις καθαρή ως κομμωτής» σε αυτό το σόου και παρόλο που δεν μπορείς ακριβώς να το κατανοήσεις, το λουκ θυμίζει κάτι το μυστηριώδες και απόκοσμο, αλλά ταυτόχρονα όμορφο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr