Η εποχή των selfies έχει παρέλθει. Πλέον ζούμε στην εποχή των shelfies. Τους τελευταίους μήνες με αποκορύφωμα εκείνους της καραντίνας, ολοένα και περισσότερες beauty editors και influencers γεμίζουν το Instgram feed μας με φωτογραφίες από το μπουντουάρ και το μπάνιο τους, αποδεικνύοντας πως η οργάνωση των καλλυντικών αποτελεί πλέον μια μορφή τέχνης.
Πολυτελείς κρέμες, skincare gadgets, ακριβά κραγιόν και αρώματα με την υπογραφή διάσημων οίκων οργανώνονται προσεκτικά σε γυάλινους δίσκους και μαρμάρινες πλάκες, κερδίζοντας εκατομμύρια likes, ενώ ακατάστατα μπουντουάρ και vintage inspired συρταριέρες ανάγονται σε έργα-τέχνης στον κόσμο του Instagram.