Πριν ακόμα την έναρξη της καραντίνας, το Φεβρουάριο, η Selena Gomez ανακοίνωσε το επικείμενο λανσάρισμα του beauty brand της, Rare Beauty. Τότε και μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, το προφίλ του @RareBeauty κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους. Τώρα επτά μήνες μετά και ύστερα από δεκάδες teaser videos, η πολυαναμενόμενη σειρά μακιγιάζ είναι πλέον εδώ. Και όταν λέμε εδώ, εννοούμε στο sephora.com και το rarebeauty.com.
Οι influencers που δεν φοβούνται να δείξουν τις ραγάδες και την κυτταρίτιδα τους
Τι περιλαμβάνει η σειρά
Η σειρά περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ προσώπου και πιο συγκεκριμένα concealer και foundation σε 48 αποχρώσεις (!), αλλά και mists, primers και touch up kits. Για την εφαρμογή τους, είναι διαθέσιμα σφουγγαράκια αλλά και πινέλα.
Για ένα pop of color στο πρόσωπο, η σειρά περιλαμβάνει ένα υγρό ρουζ σε 8 αποχρώσεις αλλά και ένα υγρό highlighter σε 8 αποχρώσεις.
Οι λάτρεις των έντονων, αλλά και πιο natural lip looks μπορούν να βρουν ενυδατικά lip balms σε 8 αποχρώσεις, αλλά και το Lip Soufflé Matte Lip Cream σε 12 αποχρώσεις.
Η Selena έχει προνοήσει και για το μακιγιάζ των ματιών, συμπεριλαμβάνοντας στο αρχικό λανσάρισμα ένα υγρό eyeliner, μολύβι, αλλά και τζελ για τα φρύδια.
Ο στόχος της Gomez
Κάπως έτσι το όνομα της Gomez συμπεριλήφθηκε στην ολοένα και επεκτεινόμενη λίστα με celebrity ιδρύτριες beauty brands. "Στόχος του @rarebeauty είναι να σας κάνει να αποδεχτείτε ποιοι είστε και να βρείτε την ομορφιά στις ατέλειές σας", γράφει ανάρτηση του brand στο Instagram. "Νομίζω πως το Rare Beauty μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από ένα beauty brand. Θέλω να σταματήσουμε να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας και να ξεκινήσουμε να αγκαλιάζουμε τη μοναδικότητά μας", έχει πει στο παρελθόν η Selena Gomez.
Φεστιβάλ Βενετίας 2020 | Τα πιο εντυπωσιακά beauty looks στο κόκκινο χαλί