Όλες το κάνουμε κατά καιρούς. Βρίσκουμε ένα προϊόν που μας αρέσει σε προσφορά και παίρνουμε και άλλο ένα για να το έχουμε όταν το πρώτο τελειώσει. Όμως, τελικά, ποια είναι η ημερομηνία λήξης αυτών των προϊόντων, των καινούργιων που όμως δεν έχουμε ανοίξει;
Τα beauty προϊόντα, όπως κάθε άλλο σκεύασμα, έχουν και αυτά μία συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, την οποία πρέπει να τηρείς ευλαβικά αν δεν θέλεις να δεις μία μέρα κατακόκκινο και γεμάτο σπυράκια το πρόσωπό σου ή οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματός σου. Ίσως να υπερβάλλουμε, αλλά επειδή δεν γνωρίζεις από πριν πώς είναι ικανή να αντιδράσει η επιδερμίδα σου σε κάθε συστατικό ενός προϊόντος που έχει λήξει, ιδανικό θα ήταν να μην παίζεις με αυτά.
Πώς μαθαίνεις πότε λήγει ένα προϊόν;
Κοιτάς την πίσω πλευρά της συσκευασίας και βλέπεις έναν αριθμό και από δίπλα ένα Μ. Συνήθως τα προϊόντα με φυσικά συστατικά έχουν διάρκεια το πολύ έως 6 μήνες ενώ προϊόντα όπως ένα κραγιόν, με περισσότερα συντηρητικά, αγγίζει και τους 24 μήνες.
Όμως, όλα αυτά ισχύουν εφόσον το προϊόν ανοιχτεί. Τι γίνεται αν όμως το διατηρείς καλά σφραγισμένο χωρίς να έχει πάρει αέρα;
Σύμφωνα με τον Stephanie Koutikas, makeup artist και Creative Director της Mehron Makeup, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και σε καμία περίπτωση ένας αριθμός και μία ημερομηνία λήξης δε θα ήταν ποτέ αρκετά καθώς: «Θα χρειαστεί να λάβουμε υπόψη εάν το προϊόν περιέχει δραστικές ουσίες (η δραστικότητα μειώνεται με την πάροδο του χρόνου ανάλογα με το πόσο ισχυρό είναι το συστατικό), την συντήρηση (τα φυσικά συντηρητικά μπορεί να έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής, ενώ τα συνθετικά μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη διάρκεια λήξης) ενώ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το περιβάλλον του καταστήματος που πωλεί το προϊόν ή το ίδιο μας το σπίτι, που μπορεί να επηρεάσει την ακεραιότητα του προϊόντος, οπότε σίγουρο είναι ότι κάθε προϊόν πρέπει να διατηρείται σε δροσερό σημείο μακριά από το ηλιακό φως».
Πού καταλήγουμε; Ορίστε μερικά tips που μπορείς να ακολουθήσεις:
-Μπορεί το να πάρεις την αγαπημένη σου κρέμα διπλή ή τριπλή όταν την βρίσκεις σε προσφορά να σου γλιτώνει λεφτά, ωστόσο σκέψου πόσο μη αποτελεσματική θα είναι, που ίσως αναγκαστείς να μην την χρησιμοποιήσεις και να προμηθευτείς μία άλλη ξοδεύοντας τελικά περισσότερα από όσα υπολόγιζες.
-Μην παίζεις με την επιδερμίδα σου και την εικόνα της, γιατί μπορεί το λιγότερο που μπορείς να πάθεις να είναι το γεγονός ότι δε θα βλέπεις αποτέλεσμα από την χρήση του προϊόντος, αλλά ίσως να σου δημιουργήσει και έξτρα δερματικά προβλήματα, που είναι κρίμα να αντιμετωπίσεις.
-Αν θέλεις να επενδύσεις σε προϊόντα που δεν λήγουν σύντομα, τότε διάλεξε αυτά της κατηγορίας του μακιγιάζ.
-Να είσαι προσεχτική. Όταν δεν ξέρεις πότε άνοιξες ένα προϊόν και δεν γνωρίζεις την ημερομηνία λήξης του, φρόντισε να γίνεις πιο παρατηρητική σχετικά με την υφή, το χρώμα, την μυρωδιά. Σίγουρα, θα καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά.
Δες επίσης: Το φθινόπωρο μόλις έγινε καλύτερο γιατί ο οίκος Gucci λάνσαρε νέο άρωμαΚεντρική φωτογραφία @simplysona
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr