Ανάμεσα σε όλα τα προϊόντα ομορφιάς, το άρωμα είναι ίσως το πιο ιδιαίτερο- και αυτό λόγω της σχέσης που αποκτάμε μαζί του. Η μυρωδιά ενός ανθρώπου είναι από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του και γι΄αυτό όταν επιλέξουμε ένα άρωμα το κρατάμε για χρόνια.
Ο οίκος Gucci βασίστηκε σε αυτήν ακριβώς την ιδέα για την καμπάνια του νέο αρώματος Gucci Bloom Acqua Di Fiori, που περιλαμβάνει νότες γιασεμιού και τουμπερόζας και συμβολίζει τη χαρά της ενηλικίωσης, της γυναικεία φιλία και ανακάλυψη του εαυτού.
Έτσι, ανέθεσε σε 15 γυναίκες illustrators να δώσουν τη δική τους εκδοχή και αναπαραστήσουν αυτό που συμβολίζει το άρωμα για εκείνες. Μέχρι στιγμής συμμετέχουν οι Langley Fox Hemingway, Frances Cannon, Emma Allegretti, Joy Miessi, Joana Avillez και Fee Greening με καταγωγή από τη Μελβούρνη ως τη Ρώμη (τα υπόλοιπα ονόματα θα αποκαλυφθούν αργότερα).
Τα έργα διαφέρουν αρκετά σε χαρακτήρα και στυλ, αλλά είναι το ίδιο ενδιαφέροντα και καλόγουστα, συνθέτοντας μία από τις πιο ενδιαφέρουσες καμπάνιες που έχουμε δει!