Τα niche αρώματα, η τελευταία τάση στην αρωματοποιΐα, προέκυψε μετά την αποστροφή του καταναλωτικού κοινού στη μαζική παραγωγή των "εμπορικών" αρωμάτων και την αναζήτηση εναλλακτικών οσφρητικών επιλογών, ανώτερης ποιότητας, που εξιτάρουν τις αισθήσεις. Η ομοιομορφία που έφερε η digital εποχή άφησε το ψαγμένο κοινό να διψά για διαφορετικότητα και πρωτοτυπία. Tα niche αρώματα του Frédéric Malle ήρθαν να καλύψουν αυτήν την ανάγκη, με στόχο την ανάδειξη της υψηλής αρωματοποιίας μέσα από τις δημιουργικές αναζητήσεις των καλύτερων Σχεδιαστών Αρωμάτων.
Ποιος είναι ο Frédéric Malle;
Ο Frédéric Malle, γόνος οικογένειας αρωματοποιών αποτελεί ένα εμβληματικό σύμβολο στην αρωματική κληρονομιά της Γαλλίας. Ο παππούς του, Serge Heftler-Louiche υπήρξε ιδρυτής του οίκου Parfums Christian Dior, ενώ η μητέρα του διετέλεσε πρόεδρος του οίκου καθ’όλη τη διάρκεια της καριέρας της. Αφού σπούδασε Ιστορία της Τέχνης και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και εργάστηκε στο περίφημο εργαστήριο αρωματοποιίας Roure Bertrand Dupont, το 2000 ίδρυσε τον οίκο αρωμάτων Edition de Parfums.
Σε μια εποχή όπου οι περισσότερες εταιρίες καλλυντικών εστίαζαν αποκλειστικά στην εικόνα του brand και τις διάσημες πρωταγωνίστριες, ώστε να δημιουργήσουν μια ψευδαίσθηση ποιότητας, ο Frédéric Malle αποφάσισε να επαναφέρει το ενδιαφέρον στο ίδιο το προϊόν, στους χυμούς των αρωμάτων και φυσικά στους δημιουργούς του: τους αρωματοποιούς, που αποτελούν σημείο αναφοράς για τον οίκο.
Διάβασε περισσότερα στο harpersbazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr