Σε έναν διαφορετικό ρόλο βλέπουμε τον Matthew McConaughey, όχι στην κινηματογραφική οθόνη αυτή τη φορά αλλά μέσα από μία ενέργεια που μας αγγίζει όλους.
Συγκριμένα, η Kiehl’s Since 1851, που δραστηριοποιείται στον τομέα της περιποίησης της επιδερμίδας εδώ και 166 χρόνια, συνεργάζεται με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Matthew McConaughey, προκειμένου να συγκεντρωθούν πόροι για τον Autism Speaks, έναν παγκόσμιο οργανισμό που ηγείται στο έργο της στήριξης των ανθρώπων με αυτισμό. Σε συνεργασία με τον Matthew McConaughey, η Kiehl’s δημιούργησε ένα βίντεο, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να διαδώσει το μήνυμα ότι «τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται την προσοχή μας εδώ και τώρα».
Η Kiehl’s μας καλεί να μοιραστούμε το σημαντικό αυτό βίντεο και με κάθε κοινοποίηση, 1 δολάριο θα δωρίζεται στον Autism Speaks, φτάνοντας συνολικά έως και τα 200.000 δολάρια. Η συνεργασία αυτή περιλαμβάνει επίσης την κυκλοφορία της Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, ενός από τα πιο διάσημα προϊόντα της εταιρείας, σαν αναμνηστικό της καμπάνιας. Ο McConaughey είναι εκείνος που σχεδίασε τη συλλεκτική συσκευασία, η οποία αποτελείται από ζωηρά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα, μεταξύ των οποίων απεικονίζονται και τα ενωμένα κομμάτια ενός παζλ –μια αναφορά στο χαρακτηριστικό μπλε κομμάτι παζλ που συνιστά το λογότυπο του Autism Speaks.
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μια σειρά παθήσεων, που χαρακτηρίζονται από δυσκολίες σε ό,τι αφορά τις κοινωνικές δεξιότητες, τις επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, την ομιλία και τη μη λεκτική επικοινωνία. Έρευνες δείχνουν ότι ο αυτισμός δεν είναι ενιαία διαταραχή, αλλά εκδηλώνεται με πολλούς υποτύπους, επηρεάζοντας κατά προσέγγιση το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού: 1 στα 68 παιδιά – και 1 στα 42 αγόρια– σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ.