Έχοντας ως κεντρικό στόχο την προώθηση του νέου προϊόντος της True Match, που περιλαμβάνει 33 αποχρώσεις make up, η L'Oréal Paris εγκαινίασε μια νέα διαφημιστική καμπάνια με τίτλο Your Skin, Your Story.
Στην καμπάνια συμμετέχουν η έγκυος Blake Lively, η transgender ηθοποιός Hari Nef και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι του brand, διαφορετικού χρώματος, στυλ και καταγωγής. Η διαφήμιση προβλήθηκε για πρώτη φορά στην απονομή των Χρυσών Σφαιρών, την Κυριακή 8 Ιανουαρίου.
"Η αποστολή της L'Oréal Paris είναι να ενθαρρύνει τον καθένα να αποδεχθεί και να "αγκαλιάσει” τον εαυτό του και την εμφάνισή του”, λέει ο Tim Coolican, γενικός διευθυντής της εταιρείας στις ΗΠΑ.
Δες την καμπάνια και μάθει κι άλλες λεπτομέρειες στο madamefigaro.gr