Follow us

«Limitless Beauty» | H L’Oréal παρουσιάζει το όραμά της για το μέλλον της ομορφιάς

Η L’Oréal αποκαλύπτει την ομορφιά του μέλλοντος στη Viva Technology Paris 2019

ομορφιά

Στη Viva Technology Paris, η L’Oréal θα παρουσιάσει το όραμά της για το μέλλον της ομορφιάς και της εμπειρίας των καταναλωτών, με τίτλο «Limitless Beauty» / «Απεριόριστη Ομορφιά», μέσα από τις τελευταίες καινοτομίες του Ομίλου οι οποίες βασίζονται στην τεχνολογία φωνητικών εντολών, Τεχνητή Νοημοσύνη και Επαυξημένη Πραγματικότητα.

Η L’Oréal αποκαλύπτει την ομορφιά του μέλλοντος στη Viva Technology Paris 2019

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν 4 χώρους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάσουν την ομορφιά του μέλλοντος.

Limitless Tech/Απεριόριστη Τεχνολογία:

Ανάμεσα στις φετινές μεγάλες καινοτομίες, η L’Oréal θα παρουσιάσει το Virtual Hair Advisor, Το Virtual Hair Advisor θα δώσει την ευκαιρία στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν τεχνολογία φωνητικών εντολών για να δοκιμάσουν διαφορετικά χρώματα μαλλιών όπως επίσης να λάβουν επαγγελματικές συμβουλές από τους ειδικούς της L'Oréal Professionnel.

Το SkinConsultAI από τη Vichy έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με δερματολόγους και θα μπορεί να ανιχνεύει σημάδια γήρανσης και να παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές φροντίδας.

Το Effaclar, Spotscan από τη La Roche-Posay είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή η οποία έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με δερματολόγους για την ανάλυση επιδερμίδας που είναι επιρρεπής σε ακμή. Αυτή η υπηρεσία παρέχει συμβουλές και εξατομικευμένες συστάσεις για την αντιμετώπιση της ακμής, την πρόληψη της επιδείνωσης και την παραπομπή σε δερματολόγο σε περίπτωση που χρειάζεται.

Limitless Personalization/Απεριόριστη Εξατομίκευση:

Το Shade Finder από τη Lancôme είναι μία προηγμένη τεχνολογία βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη. Το Shade Finder μπορεί να προτείνει την κατάλληλη απόχρωση foundation για να καλύψει ιδανικά τις ανάγκες του καταναλωτή, κατευθείαν στο σημείο πώλησης. Αυτή η εξατομικευμένη υπηρεσία επεκτείνεται αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 1000 σημεία πώλησης να είναι διαθέσιμα έως και το τέλος του 2019. Για πρώτη φορά η L’Oréal θα παρουσιάσει το My Little Factory, μία τεχνολογική καινοτομία η οποία θα επιτρέψει την παραγωγή εξατομικευμένων foundations σε μεγάλη κλίμακα στο μέλλον.

Limitless Creativity/Απεριόριστη Δημιουργικότητα

Μία ζώνη 360ο ενημέρωσης θα δώσει την ευκαιρία στους επισκέπτες να ανακαλύψουν τάσεις ομορφιάς από όλο τον κόσμο, όπως αυτές ανιχνεύονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Limitless Agility/Απεριόριστη Ευελιξία

Οι επισκέπτες θα ενημερωθούν σχετικά με τις 3D εκτυπώσεις και την εξατομίκευση, ανακαλύπτοντας το σχεδιασμό των νέων αρωμάτων της Lancôme και της Viktor&Rolf, ή χρησιμοποιώντας το νέο μηχάνημα αυτόματης πώλησης κραγιόν του Giorgio Armani το οποίο έχει ενσωματωμένη τεχνολογία εικονικής δοκιμής (testing) από την ModiFace.

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συμμετέχουμε στο Viva Technology, το ετήσιο ραντεβού του τεχνολογικού κόσμου στη Γαλλία, τη γενέτειρά μας. Είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να μοιραστούμε το όραμά μας για την ομορφιά, το οποίο είναι πολυδιάστατο και προσιτό σε όλους, ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις φιλοδοξίες που δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο και βασισμένο στην ψηφιακή τεχνολογία. Νέες τεχνολογίες όπως Επαυξημένη Πραγματικότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη και τεχνολογία φωνητικών εντολών μας δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε πιο εξατομικευμένες και εξελιγμένες υπηρεσίες σε όλους, να παράγουμε με πιο ευέλικτο και βιώσιμο τρόπο, να συμπεριλαμβάνουμε τους καταναλωτές στη διαδικασία της δημιουργίας και να τους παρέχουμε μία εμπειρία η οποία είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, παντού.»

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr