Όποια beauty editor και αν ρωτήσεις θα διαπιστώσεις ότι το μεγαλύτερο ερώτημα στον παγκόσμιο χώρο της ομορφιάς είναι τα πραγματικά προσιτά προϊόντα που κάνουν αληθινά καλή δουλειά.
Αναζητώντας ακριβώς το παραπάνω, το brand oμορφιάς The Ordianary συγκαταλέγεται στα πιο πολυσυζητημένα της παγκόσμιας αγοράς.
Προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα σε τιμές τόσο χαμηλές που μοιάζουν απίστευτες. Δεν είναι, λοιπόν, παράλογο που όλες θέλουν ένα καλλυντικό της εταιρίας στο ντουλαπάκι του μπάνιου τους.
Η τεράστια δημοτικότητα του The Ordinary έχει προκαλέσει ακόμα και σοβαρές ελλείψεις στα ράφια των καταστημάτων, αφού είναι πολύ συχνό φαινόμενο τουλάχιστον ένα από τα προϊόντα του brand να έχει εξαντληθεί παντού, ακόμα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας. Το πιο εντυπωσιακό δε είναι πως το The Ordinary δεν έχει επενδύσει ποτέ σημαντικά ποσά σε καμπάνιες ή διαφημίσεις κάτι που σημαίνει ότι έχει «χτίσει» όνομα κυρίως στόμα με στόμα, κάνοντας πολύ αισθητή την παρουσία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αφού, λοιπόν, κατέκτησε το Instagram σειρά είχε το Τik Tok, η νέα μανία στα social media, το οποίο πίνει σύσσωμο νερό στο όνομα ενός καλλυντικού με την υπογραφή του συγκεκριμένου brand.
Ο λόγος για το πάρα πολύ οικονομικό και θαυματουργό διάλυμα που κάνει βαθύ peeling στην επιδερμίδα, αφήνοντας της λεία και πεντακάθαρη, νεανική και σφριγηλή.
Κοστίζοντας μόλις 6 λίρες, θα περίμενε κανείς ότι πρόκειται για ένα ακόμα κοινό προϊόν του εμπορίου, ωστόσο με όλες τις influencers και τις beauty editors να υποστηρίζουν ότι μεταμορφώνει την επιδερμίδα σε ελάχιστο χρόνο, το The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution έχει γίνει τόσο γνωστό που η εταιρία πούλησε 100.000 μπουκαλάκια μέσα σε πολύ μικρό διάστημα, κάτι που αύξησε τις πωλήσεις του brand κατά 60%.
Πηγή: Womantoc.gr