Στο άκουσμα του ονόματος αυτού του πολυτελούς brand το μυαλό συνήθως πηγαίνει σε κάποια πολύ κομψή γυναίκα που θέλει η τσάντα της να μην είναι απλά εργαλείο μεταφοράς υλικών. Αλλά, αντίθετα, μια δήλωση στυλ.
Κάτι που φαίνεται πώς τα τελευταία χρόνια συμμερίζεται και μεγάλο μέρος όλων εκείνων των αντρών που ενδιαφέρονται λίγο περισσότερο για το στυλ -και φυσικά μπορούν να υποστηρίξουν οικονομικά αυτήν την τάση του.
Η Louis Vuitton, μετά από απουσία δεκαετιών, το 2016 μπήκε ξανά στον χώρο των γυναικείων αρωμάτων θέλοντας να μεγαλώσει το αγοραστικό της κοινό αλλά και -λογικά- να μεταδώσει το υψηλού know-how που διαθέτει σε ένα χώρο με λεπτές ισορροπίες όπως αυτός των αρωμάτων.