Και τα beauty νέα δεν έχουν τελειωμό, αφού η Folli Follie ανακοινώνει το παγκόσμιο λανσάρισμα της πρώτης σειράς αρωμάτων Folli Follie Fragrances και εισέρχεται δυναμικά σε μία νέα αγορά, στον κόσμο της ομορφιάς.
Εξερευνώντας τις αμέτρητες πτυχές ενός ολοκληρωμένου fashion concept, η Folli Follie, το διεθνώς αναγνωρισμένο lifestyle brand, οδηγείται στο πιο θηλυκό και ελκυστικό μονοπάτι της ομορφιάς. Το σύγχρονο ταξίδι των Folli Follie Fragrances ξεκινά με την πιο ζωντανή έμπνευση. Η λαμπερή ελληνική κληρονομιά, η χαρά της ζωής και το μοναδικό αίσθημα της εκπλήρωσης αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία των τριών νέων αρωμάτων: Floral, Fresh και Spice.
Θες να τα γνωρίσεις;
Μάθε, λοιπόν, ότι το κάθε ένα από τα αρώματα διηγείται τη δική του ιστορία. Το κορίτσι της Folli Follie επιλέγει το άρωμά του σύμφωνα με τη διάθεσή του. Λατρεύει να ξυπνάει Fresh, να «ανθίζει» όλη μέρα με Floral και να σαγηνεύει με το Spice.
Κάθε συστατικό παίζει το ρόλο του στην δημιουργία του τελικού αρώματος που αναδύεται μέσα από κάθε Folli Follie Fragrance. Τα αρώματα είναι δημιουργίες των Ilias Ermenidis, Elise Benat, και Nathalie Lorson, διάσημες “μύτες” του ελβετικού οίκου Firmenich, οι οποίοι έχουν πολλά επιτυχημένα αρώματα στο portfolio τους.
Το Floral ανοίγει με φρουτώδεις νότες από φραγκοστάφυλο και βερίκοκο, δημιουργώντας μια εξαιρετική και μοντέρνα κορυφή. Ένας ισχυρός συνδυασμός αισθησιακού τριαντάφυλλου για θηλυκό ταμπεραμέντο και η ένταση της ζεστής βανίλιας αφήνουν μια διαχρονική αίσθηση.
Το Fresh ανοίγει με φρουτώδεις νότες μανταρινιού, μήλου και φραγκοστάφυλου. Το λευκό ροδάκινο, η παιώνια και το κρίνο αποκαλύπτουν μια ντελικάτη θηλυκότητα, ενώ οι απαλές νότες του musk δημιουργούν ένα αξέχαστο θηλυκό συνδυασμό.
Το Spice ανοίγει με αρώματα από περγαμόντο και μανταρίνι, ενώ η καρδιά του αποκαλύπτει θηλυκές νότες γιασεμιού, καρύδας και γαρύφαλλου. Οι ζεστές νότες της βενζόης εντείνονται από τον κίστο, χαρίζοντας στο άρωμα τον ανατολίτικο χαρακτήρα του.
Η διανομή έχει ήδη ολοκληρωθεί στα καταστήματα λιανικής της Folli Follie, ενώ το επίσημο λανσάρισμα στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης καλλυντικών είναι προγραμματισμένο για τον Απρίλιο του 2018