Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, είναι και φέτος η Ελένη Μενεγάκη.
Η αγαπημένη παρουσιάστρια είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας στηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την εκστρατεία της ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Γι' αυτό το λόγο η ίδια φωτογραφήθηκε φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι, που κάθε χρόνο συνοδεύει την εκάστοτε καμπάνια, δημιουργία του καταξιωμένου σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα.
«Ο Καρκίνος του Μαστού δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ενέργεια από όλους μας μετράει. Η Εκστρατεία της Estee Lauder Companies έχει καταφέρει πολλά εδώ και 20 χρόνια που υπάρχει, αλλά χρειάζεται ακόμα δουλειά για να επιτύχουμε στο άμεσο μέλλον έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού. Κάθε ενέργεια και δράση μετράει! Απλές καθημερινές κινήσεις όπως να θυμίζουμε σε φίλους και συνεργάτες να κάνουν την ετήσια μαστογραφία τους, να γίνουμε εθελοντές σε δράσεις που υπενθυμίζουν ότι ‘’η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές’’ –ακόμα και να συνεισφέρουμε με μικρά ποσά σε εθελοντικές ομάδες ιατρών που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε γυναίκες σε απομακρυσμένες περιοχές, μπορεί να κάνουν τη διαφορά!» δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη. Παράλληλα αποκάλυψε τι κάνει η ίδια για να απαλλαγεί από το στρες μετά από μια κουραστική ή αρνητική ημέρα: «Είναι αλήθεια πως το στρες επηρεάζει αρνητικά την υγεία μας. Μου αρέσει να κάνω μεγάλες βόλτες στη φύση. Αυτό που με χαλαρώνει πολύ είναι η συντροφιά και η αγκαλιά των παιδιών μου» και ολοκλήρωσε αναφέροντας ποιος ή τί αποτελεί έμπνευση για εσάς στη ζωή σας: «Η ίδια η ζωή!».
Επίσης, ο ίδιος ανέφερε αποκλειστικά στο missbloom.gr: «Το πιο σημαντικό για εμένα σε αυτή τη δράση είναι πως ήρθα κοντά με γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν από καρκίνο του μαστού. Αυτή η επαφή μαζί τους και το ότι μπορώ να βοηθήσω έστω και μέσα από αυτό το βραχιολάκι που σχεδιάζω για το «Άλμα ζωής» είναι για εμένα τεράστια χαρά. Το θετικό είναι πώς υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο αλλά και από την Estee Lauder που κάθε χρόνο κάνει πολύ σοβαρή δουλειά στη δημιουργία και την προώθηση για κάθε καινούριο βραχιόλι που σχεδιάζουμε».