Ξεκίνησε με μία οραματίστρια: την Evelyn H. Lauder. Διαπίστωσε πως οι γυναίκες τότε πέθαιναν από τη νόσο και κανείς δεν μιλούσε γι’ αυτό. Προβληματισμένη από την έλλειψη της επίγνωσης, της χρηματοδότησης αλλά και των πόρων που απαιτούνται για να ξεπεραστεί αυτή η ασθένεια, η Evelyn αποφάσισε να κάνει κάτι γι 'αυτό. Συν -δημιούργησε τη ροζ κορδέλα... και τα υπόλοιπα έχουν γράψει ιστορία!
Το 1992, ξεκίνησε την Εκστρατεία Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού των εταιριών Estée Lauder και άρχισε να διανέμει την χαρακτηριστική ροζ κορδέλα μέσα από τα stand των μαρκών της εταιρίας σε όλο τον κόσμο. Ένα χρόνο αργότερα, η Evelyn ίδρυσε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για τη άντληση χρηματοδότησης η οποία θα αφορούσε αποκλειστικά την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού.
Η Evelyn ξεκίνησε ένα κίνημα, φέρνοντας κοντά τους εργαζόμενους στην εταιρία, τους πελάτες, τις γυναίκες, τους ερευνητές, τους ηγέτες ανά τον κόσμο αλλά και τους ανθρώπους που είχε προσβάλει η ασθένεια για να βοηθήσουν στην εξεύρεση μιας θεραπείας.
Σε αυτή την 25η επέτειο της Εκστρατείας, τιμούμε την κληρονομιά της Evelyn και το πρωτοποριακό της όραμα. Μέσω της ακλόνητης υποστήριξής μας στη χρηματοδότηση της έρευνας για τον καρκίνο του μαστού, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών, η παγκόσμια δέσμευση της εταιρείας Estée Lauder είναι ισχυρότερη από ποτέ. Ήρθε η ώρα να δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού.
Η έναρξη ενός κινήματος ...
• Οι Evelyn H. Lauder και Alexandra Penney (πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού SELF) δημιουργούν μαζί τη Ροζ κορδέλα (1992)
Η συνέχεια... μέσω της δέσμευσης των εταιρειών Estée Lauder :
• Η ροζ κορδέλα είναι πλέον πανταχού παρούσα - συνώνυμη με την υγεία του μαστού
• Έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση της παγκόσμιας
έρευνας, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών
• 225 επιχορηγήσεις ιατρικής έρευνας χρηματοδοτήθηκαν μέσω του BCRF (56 εκατομμύρια δολάρια από
τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια) που αντιστοιχούσαν σε 1.120.000 ώρες έρευνας
• Η έρευνα και η πρόοδος ενάντια στον καρκίνο του μαστού επιταχύνθηκαν – σώζοντας ζωές και
βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής.
• 150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως μέσω των stand ομορφιάς των μαρκών
της εταιρίας παγκοσμίως
• Περισσότεροι από 1.000 φωταγωγήσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο για να ευαισθητοποιήσουν για
τον καρκίνο του μαστού και να τιμήσουν εκείνους που τους άγγιξε η ασθένεια
• Η Εθνική Ημέρα Μαστογραφίας καθιερώθηκε την τρίτη Παρασκευή κάθε Οκτωβρίου
• Η εκστρατεία συνεχίζει να επεκτείνεται - τώρα είναι ενεργή σε περισσότερες από 70 χώρες - και
συνδέεται με περισσότερες από 60 οργανώσεις για τον καρκίνου του μαστού σε όλο τον κόσμο
• 46.000 εργαζόμενοι της εταιρίας κινητοποιούνται παγκοσμίως
• 15 μάρκες της εταιρίας υποστηρίζουν τις ενέργειες συγκέντρωσης πόρων της Εκστρατείας
• Συνεχίζουμε να αντλούμε εκατομμύρια δολάρια μέσω της Εκστρατείας και προετοιμαζόμαστε για το
μεγαλύτερο ετήσιο στόχο συγκέντρωσης πόρων ύψους $ 8 εκατομμυρίων
Η επίδρασή της Εκστρατείας στην θνησιμότητα και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής Το BCRF, που ιδρύθηκε το 1993 από την αείμνηστη Evelyn H. Lauder, είναι ο κορυφαίος συνεργάτης των εταιριών Estée Lauder στην Εκστρατεία. Είναι η μεγαλύτερη μη κερδοσκοπική οργάνωση για τον καρκίνο του μαστού στις Η.Π.Α. αφοσιωμένη στην εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, υποσχόμενη για την πιο ελπιδοφόρα έρευνα στον κόσμο. Ενώ έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στην έρευνα, τη θεραπεία και τη φροντίδα, εκτιμάται ότι μία γυναίκα στις Η.Π.Α. διαγιγνώσκεται με καρκίνο του μαστού κάθε δύο λεπτά. (Πηγή: American Cancer Society)
Το διάστημα που η Estée Lauder Companies χρηματοδοτεί πρωτοποριακή έρευνα μέσω του BCRF, έχει σημειωθεί τεράστια πρόοδος:
• Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού μειώθηκαν κατά 38% τα τελευταία είκοσι χρόνια.
• Τα ποσοστά επιβίωσης των τελευταίων πέντε ετών είναι μεγαλύτερα από 90% όταν ο καρκίνος του μαστού διαγιγνώσκεται εγκαίρως.
• Οι θεραπείες προσαρμόζονται στον τύπο καρκίνου του μαστού ενός ατόμου, επειδή τώρα γνωρίζουμε ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μια ασθένεια, αλλά πολλοί διαφορετικοί τύποι ασθένειας
• Η χειρουργική επέμβαση δεν είναι τόσο επεμβατική, και σήμερα οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να υποβληθούν σε αφαίρεση όγκου και όχι σε πλήρη αφαίρεση του μαστού (μαστεκτομή).
Ωστόσο η δουλειά δεν έχει τελειώσει. Αν και τα θανατηφόρα ποσοστά του καρκίνου του μαστού μειώνονται τα τελευταία 25 χρόνια, γυναίκες και οι άνδρες σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να προσβάλλονται και να πεθαίνουν από την ασθένεια.
Το φετινό βραχιόλι, που φέτος υπογράφει ξανά ο Δούκας Χατζηδούκας, αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας και απεικονίζει 3-D αλυσίδα. Στην άκρη του δερμάτινης αλυσίδας υπάρχει διακοσμητικό μέταλλο-κούμπωμα επιχρυσωμένο σε απόχρωση light gold. Στο μέταλλο είναι χαραγμένο το ροζ κορδελάκι.
«Έμπνευση για εμένα φέτος ήταν το Παγκόσμιο moto της Εκστρατείας "Ας δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού’’. Οι κρίκοι της αλυσίδας συμβολίζουν την δυνατότητα που έχουμε όλοι μαζί και ο καθένας με τον τρόπο του να γίνουμε ένα και να δώσουμε ένα τέλος στην νόσο αυτή», δήλωσε ο Δούκας Χατζηδούκας.Το Pink Ribbon Bracelet του 2017 κυκλοφόρησε στις 20 Σεπτεμβρίου και θα το βρεις σε όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και στα φαρμακεία μέσω του δικτύου της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.
Δες επίσης: Ελένη Μενεγάκη: Στα παρασκήνια της εντυπωσιακής φωτογράφισης για το Pink Ribbon Bracelet 2017
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr