Follow us

Διεθνής διάκριση για τη σειρά CELLular Anti-Age της NIVEA

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών και με βασικό γνώμονα τη συνεχή βελτίωση, η Beiersdorf καταφέρνει να κάνει «θαύματα»!

BNV0165_984x436_Celullar.ashx

Για μια γυναίκα, σημασία δεν έχει πόσο ετών είναι αλλά πόσο ετών νιώθει ότι είναι! Σε ακριβώς αυτή την ανάγκη ανταποκρίθηκε η Beiersdorf το 2013, κυκλοφορώντας την καινοτόμο σειρά περιποίησης προσώπου NIVEA CELLular Anti-Age, που αποτέλεσε ορόσημο στην ιστορία καινοτομίας της Beiersdorf. Με αφορμή την παραπάνω καινοτομία, η Beiersdorf απέσπασε το Διεθνές Βραβείο Breakthrough Innovation της Nielsen, μία διάκριση που επιβεβαιώνει τη βαθιά κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών και της αγοράς γενικότερα.

Σχετικά με τη διάκριση, η Dr. Maria Langhals – Corporate Director of Global Research and Development Skin Care της Beiersdorf ανέφερε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που κατακτήσαμε την ιδιαίτερα σημαντική αυτή παγκόσμια διάκριση γιατί αποτελεί αναγνώριση της συνεχούς προσπάθειάς μας να θέτουμε στο επίκεντρο τις ανάγκες των καταναλωτών και να αναζητούμε διαρκώς τρόπους να βελτιωθούμε. Στην Beiersdorf και τη NIVEA, θέλουμε να κρατάμε τις υποσχέσεις μας και το πετυχαίνουμε!».

Διεθνής διάκριση για τη σειρά CELLular Anti-Age της NIVEA

Στην Beiersdorf κάθε καινοτομία ξεκινά από τον καταναλωτή και καταλήγει σε αυτόν. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στη διαδικασία ανάπτυξης της σειράς CELLular Anti-Age συμμετείχαν περισσότερες από 20.000 γυναίκες, οι οποίες έλαβαν μέρος στη διαδικασία ελέγχου της σύνθεσης και της αποτελεσματικότητάς του προϊόντος, καθώς επίσης και στην επιλογή του ονόματος. Με τον τρόπο αυτό, πρόκειται κυριολεκτικά για ένα προϊόν που αναπτύχθηκε από γυναίκες για γυναίκες. Εκτός από τους καταναλωτές, ένα σύνολο επαγγελματιών από τα διαφορετικά τμήματα της Beiersdorf συνέβαλαν στη δημιουργία της επιτυχημένης αυτής σειράς – στελέχη του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης, σχεδιαστές προϊόντων και γραφίστες, ειδικοί στο Marketing και την Επικοινωνία και πολλοί ακόμα. «Εκεί βρίσκεται η μαγεία, στους ανθρώπους! Δουλεύουμε στενά όλοι μαζί!», ανέφερε η Sylvia Latimer, Corporate Vice President of the Global Business Unit Skin Care της Beiersdorf.

Χάρη στην εξαιρετική της ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης, η NIVEA κατάφερε να διεισδύσει περισσότερο στην επιδερμίδα και να αποκτήσει μία πληρέστερη εικόνα σχετικά με το πώς αλλάζει με την ηλικία, ποια φυσικά συστατικά χάνει με τα χρόνια και ποια συστατικά πρέπει να περιλαμβάνει μία προηγμένη περιποίηση της επιδερμίδας. Οι ειδικοί ανέλυσαν με ποιον τρόπο τα κύτταρα της επιδερμίδας «επικοινωνούν» μεταξύ τους και τι χρειάζονται για να καταπολεμήσουν τη γήρανση. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να αναπτύξουν μία καινοτόμο φόρμουλα που λειτουργεί σε κυτταρικό επίπεδο και μειώνει ορατά τα σημάδια της γήρανσης.

Η σύνθεση της σειράς, η οποία περιέχει εκχύλισμα Magnolia, Υαλουρονικό Οξύ και Κρεατίνη, βασίζεται στα τελευταία ευρήματα κυτταρικής έρευνας σχετικά με τη θεωρία της γήρανσης και τα δραστικά συστατικά. Το εκχύλισμα Magnolia έχει εξαιρετική αντιοξειδωτική δράση. Το Υαλουρονικό Οξύ, έχει τη δυνατότητα να δεσμεύει την υγρασία στα κύτταρα της επιδερμίδας και να τη διατηρεί ενυδατωμένη. Η Κρεατίνη λειτουργεί σαν φυσική αποθήκη ενέργειας για όλα τα κύτταρα του σώματος, συμπεριλαμβανομένης και της επιδερμίδας. Ο συνδυασμός των τριών αυτών συστατικών βελτιώνει τη δράση των κυττάρων και την ανάπλαση της επιδερμίδας για ένα πρόσωπο με ορατά πιο νεανική όψη.

Το Διεθνές Βραβείο Breakthrough Innovation από τη Nielsen είναι μία πολύ ιδιαίτερη διάκριση διότι βασίζεται σε δεδομένα της αγοράς. Στην ανάλυσή της, η Nielsen πάντα θέτει το ερώτημα πώς προκύπτουν οι «επαναστατικές» καινοτομίες που παρουσιάζονται στην αγορά. Όλες οι επιτυχίες έχουν μία κοινή βάση: ποτέ δεν είναι τυχαίο γεγονός η κυκλοφορία ενός πρωτοποριακού προϊόντος και η επιτυχημένη παρουσία του στην αγορά μακροπρόθεσμα. Είναι πάντα αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και κατανόησης των αναγκών του καταναλωτή.

Για την απονομή του Διεθνούς Βραβείου Breakthrough Innovation, η Nielsen αξιολόγησε 8.650 καταναλωτικά προϊόντα στη Δυτική Ευρώπη, εκ των οποίων μόνο 18 πληρούσαν τα κριτήρια.

Η σειρά NIVEA CELLular Anti-Age είναι η μόνη που διακρίθηκε στην ανταγωνιστική κατηγορία της περιποίησης προσώπου, πληρώντας τα απαιτητικά κριτήρια που ήταν τα ακόλουθα:

(1) διακριτός χαρακτήρας, δηλαδή ένα προϊόν που ξεχωρίζει στην αγορά,

(2) εμπορική επιτυχία, δηλαδή ένα προϊόν που αποφέρει τουλάχιστον 10 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια έσοδα και

(3) αντοχή, δηλαδή ένα προϊόν που πέτυχε τουλάχιστον ποσοστό 90% των πωλήσεων του πρώτου έτους κατά τη διάρκεια του δεύτερου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

The Winter Edition

Μπορντό vibes, demure αισθητική και balletcore αξεσουάρ, που απογειώνουν το look. Ο απόλυτος οδηγός για τις τάσεις της νέας σεζόν είναι εδώ!

see more