Μία ακόμα χρονιά που οι Estée Lauder Companies μας καλούν να γίνουμε μέρος ενός παγκόσμιου κινήματος με σύνθημα:
IT’S #TimeToEndBreastCancer
Εσύ πήρες το δικό σου ροζ βραχιόλι και να γίνεις μέρος του κινήματος;
Το φετινό βραχιολάκι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις έχοντας αναφορά στην “Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα” των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.
Παράλληλα, με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των Estée Lauder Companies μας υπενθυμίζει, για μια ακόμη χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.
Η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.
Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: Ο χρόνος γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος, μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού: Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθουμε πιο κοντά στην θεραπεία και να δώσουμε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.
H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση.
Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas.
Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.
*Τα βραχιόλια διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr καθώς και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.