Follow us

5 σύγχρονες γυναίκες που πήγαν κόντρα στα παραδοσιακά πρότυπα ομορφιάς

Με κάθε τους post καταφέρνουν να εμπνεύσουν εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο, βοηθώντας τες να δουν την ομορφιά σε κάθε τέλεια ατέλειά τους.

Rihanna Leon Bennett/Getty Images/Ideal Image

Η ομορφιά δεν έχει πια μόνο ένα πρότυπο. Οι σύγχρονες γυναίκες, γεμάτες αυτοπεποίθηση και θάρρος, σπάνε τα παραδοσιακά καλούπια και επαναπροσδιορίζουν την έννοια της γυναικείας ομορφιάς με το δικό τους μοναδικό τρόπο. Δεν φοβούνται να εκφράσουν την ατομικότητά τους, να αποδεχτούν τις τέλειες ατέλειές τους και να προκαλέσουν τα στερεότυπα που η κοινωνία προσπαθεί να επιβάλει. Οι παρακάτω 5 γυναίκες απέδειξαν ότι η πραγματική ομορφιά έγκειται στην αυθεντικότητα και την τόλμη να είσαι ο εαυτός σου κι έτσι κατάφεραν να ταράξουν τα θεμέλια του beauty κόσμου, αλλάζοντάς τον για πάντα:

Ashley Graham

Η Αshley Graham δεν θα μπορούσε να είναι Νο.1 στη λίστα μας, αφού κατάφερε να κάνει τις γυναίκες να αγαπήσουν τις καμπύλες τους, αλλά και να αποδεχτούν τις τέλειες ατέλειες του σώματός τους λόγω έντονης αυξομείωσης βάρους ή ακόμα και εγκυμοσύνης. Με τα εξώφυλλά της στο Sports Illustrated, τη juicy σιλουέτα της και τα raw στιγμιότυπα από τη ζωή της που ανεβάζει στα social media κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τον όρο ομορφιά περισσότερο από τον καθένα μετά τον Botticelli.

"Ποτέ δεν ήμουν αδύνατη. Πάντα ήμουν πολύ χαρούμενη που είχα καμπύλες, και ποτέ δεν θέλησα να αδυνατίσω", λέει σε συνέντευξή της στο αμερικανικό Harper's Bazaar. Όπως δηλώνει η ίδια, θεωρεί προσωπική της ευθύνη να μιλά για το body positive κίνημα, έτσι ώστε οι καμπύλες του γυναικείου σώματος να κανονικοποιηθούν και να μην χρειάζεται οι επόμενες γενιές να απολογούνται για αυτές. "Δεν θέλω να χρειάζεται να πω στις κόρες μου ότι θα πρέπει να μισούν τους γοφούς τους ή να μιλούν για το νούμερο του σουτιέν τους. Δεν θέλω η επόμενη γενιά να χρειάζεται να κάνει αυτήν τη συζήτηση", λέει.

Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα περπάτησε στο πρώτο plus size friendly show του οίκου Victoria's Secret δίπλα σε διάσημα μοντέλα, όπως η Gigi Hadid, δείχνοντας περήφανα πως οι "γεμάτοι" μηροί μπορούν να είναι αθεράπευτα σέξι. "Είπα ναι για να εκπροσωπήσω όλες εμάς, για κάθε σώμα που δεν έχουμε δει ποτέ on screen. Είναι ένα ταξίδι, το οποίο είμαι περήφανη να περπατήσω", είπε.

Rihanna

Το brand της, Fenty Beauty, έχει αναδιαμορφώσει τα standards γύρω από την ομορφιά, παρουσιάζοντας καμπάνιες που όχι μόνο αποδέχτηκαν αλλά αγκάλιασαν τη διαφορετικότητα. Μέσα σε ένα βράδυ -κυριολεκτικά- η Rihanna κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο της ομορφιάς, αμφισβητώντας τα μέχρι τώρα στερεότυπα και εκθειάζοντας τη διαφορετικότητα με το λανσάρισμα μιας σειράς foundation σε 40 αποχρώσεων.

Η Rihanna ξεκίνησε κάπως έτσι μια επανάσταση σε μια βιομηχανία που εδώ και χρόνια απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε λευκούς πελάτες, με τις σκούρες αποχρώσεις σε foundations, πούδρες και concealers να αποτελούν after thought. Η Rihanna είδε αυτή την έλλειψη στην αγορά καλλυντικών και την κάλυψε πλήρως, ξεκινώντας τη συζήτηση περί συμμετοχικότητας.

Σε αντίθεση με άλλα beauty brands, οι καμπάνιες της Fenty προβάλλουν γυναίκες με διαφορετικές αποχρώσεις επιδερμίδας, αλλά και διαφορετικές θρησκείες (ένα μοντέλο φορούσε μαντίλα), ενωμένες σαν ομάδα. Σε αυτή τη γιορτή της ασυμβίβαστης πολυμορφίας, κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να νιώθει ισότιμη και όμορφη.

Το ίδιο έκανε και με το Fenty Skin, αφού προώθησε τη σειρά ως genderless, στέλνοντας το μήνυμα πως η περιποίηση της ανδρικής επιδερμίδας δεν θα πρέπει να θεωρείται ένδειξη μειωμένου ανδρισμού. Την ίδια inclusive γραμμή ακολούθησε και με το Fenty Hair βάζοντας στις καμπάνιες αφροαμερικανές γυναίκες με τα φυσικά afro μαλλιά τους.

Selena Gomez

Η Rare Beauty της Selena Gomez δεν είναι ένα ακόμα celebrity beauty brand. Από την αρχή, εστίασε στο να σπάσει τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς, προωθώντας προϊόντα που αναδεικνύουν τη φυσική λάμψη του δέρματος, αντί να την καλύπτουν. Η φιλοσοφία του brand βασίζεται στη μοναδικότητα κάθε ατόμου, κάτι που αποτυπώνεται τόσο στη διαφήμιση όσο και στη φόρμουλα των προϊόντων, τα οποία είναι ελαφριά, εύκολα στη χρήση και σχεδιασμένα για όλους τους τύπους δέρματος.

Οι συσκευασίες των προϊόντων Rare Beauty ξεχωρίζουν για τον minimal αλλά πρακτικό σχεδιασμό τους, με μια σημαντική λεπτομέρεια: είναι σχεδιασμένες για άτομα με κινητικές δυσκολίες. Η στρογγυλεμένη κορυφή στα καπάκια των προϊόντων, όπως το υγρό ρουζ και το foundation, διευκολύνει το άνοιγμα, ακόμα και για όσους έχουν προβλήματα στις αρθρώσεις ή παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα. Αυτός ο inclusive σχεδιασμός δείχνει τη δέσμευση του brand στην προσβασιμότητα και την ισότητα στον χώρο της ομορφιάς.

Επιπλέον, η Selena Gomez έφερε στο προσκήνιο τη σχέση μεταξύ ομορφιάς και ψυχικής υγείας, λανσάροντας το Rare Impact Fund, έναν οργανισμό που χρηματοδοτεί δράσεις για την ψυχική ευημερία. Αυτό έκανε το Rare Beauty κάτι παραπάνω από μια επιτυχημένη beauty brand – το μετέτρεψε σε κίνημα αυτοφροντίδας και αποδοχής, ενισχύοντας τη συζήτηση γύρω από τη σημασία της ψυχικής υγείας στη βιομηχανία της ομορφιάς. Με αυτή την προσέγγιση, η Selena Gomez απέδειξε ότι η ομορφιά δεν είναι μόνο το πώς δείχνουμε, αλλά και το πώς νιώθουμε.

Lou Northcote

Οι περισσότερες γυναίκες θα εμφανίσουν ακμή κάποια στιγμή στη ζωή τους, είτε ως έφηβοι, είτε ως ενήλικες κι αυτό είναι απλά facts. Πώς γίνεται όμως το Instagram feed μας να είναι πάντα γεμάτο με πορσελάνινες επιδερμίδες που δεν έχουν το παραμικρό ίχνος ατελειών ή ακόμα και... πόρων; Στην πραγματικότητα αυτός ο φαύλος κύκλος editing κάνει τόσο τον editor να νιώθει δυσάρεστα με τις ατέλειές του και να τις κρύβει όσο και τον follower, ο οποίος δεν μπορεί να αντικρίσει στον καθρέφτη του μια αντίστοιχη εικόνα, που λαθεμένα θεωρεί πραγματική.

Αυτό ακριβώς συνειδητοποίησε η ακτιβίστρια Lou Northcote, η οποία αποφάσισε να ξεκινήσει μέσω Instagram το acne positive κίνημα. Με το #FreeThePimple η Lou ανεβάζει makeup free φωτογραφίες της στις οποίες δείχνει περήφανα τις ατέλειες της επιδερμίδας της, θέλοντας να νορμαλοποιήσει την ακμή και να βοηθήσει τους followers της να μην ντρέπονται για τα σπυράκια τους. You go girl!

Danae Mercer

"Το Instagram δεν είναι πραγματικότητα": Αυτό είναι το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η Danae Mercer μέσω των αναρτήσεών της στα social media. Ανεβάζοντας σύντομα βίντεο, αλλά και αρετουσάριστες φωτογραφίες της, η Danae δείχνει στους 2,2 εκατομμύρια ακόλουθούς αποδεικνύει πως το μυστικό για τέλειες fitspo φωτογραφίες δεν είναι πάντα η τέλεια διατροφή και οι ατελείωτες ώρες γυμναστικής, αλλά ο καλός φωτισμός και η σωστή πόζα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr