Follow us

Sabrina Carpenter | Το μυστικό πίσω από το signature hair look της

Η πολυτάλαντη σούπερ σταρ γίνεται η 1η Global Brand Ambassador της Redken.

MissBloom TEAM
Sabrina Carpenter Courtesy of Redken

Η Sabrina Carpenter, η οποία συντάραξε φέτος τον πλανήτη, τόσο με τα hit τραγούδια της, "Espresso" και "Please Please Please", όσο και με το signature beauty look της, υπογράφει την πρώτη της συμφωνία συνεργασίας στον κόσμο της περιποίησης μαλλιών και γίνεται η πρώτη Global Brand Ambassador της Redken.

Η pop star είναι λάτρης της εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια και αποδίδει το χαρακτηριστικό ξανθό της χρώμα αποκλειστικά στο Shades EQ της Redken, την κορυφαία ημιμόνιμη βαφή gloss παγκοσμίως. Το ξανθό ανάλαφρο στυλ με αφέλειες της Sabrina έχει γοητεύσει το κοινό σε όλο τον κόσμο, ένα επαγγελματικό μυστικό που ο hairstylist, Scott King και η colorist, Laurie Heaps της Sabrina οφείλουν στη Redken.

Απολύτως εξοικειωμένη με τα φώτα της δημοσιότητας, η Sabrina θα εμφανιστεί μεταξύ άλλων και σε διαφημίσεις κάθε είδους υπαίθριες, τηλεοπτικές, προγραμματικές και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη μάρκα της L’Oréal. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Redken συμμετέχει επίσης ως επίσημος συνεργάτης στην επερχόμενη περιοδεία Short & Sweet που θα πραγματοποιηθεί σε 29 πόλεις των ΗΠΑ.

"Η ομορφιά και ιδίως τα μαλλιά μου είναι σημαντικό κομμάτι της ταυτότητάς μου", λέει η Carpenter. "Πάντα ονειρευόμουν να συνεργαστώ με μια εταιρεία προϊόντων μαλλιών και περίμενα μέχρι να βρω την κατάλληλη. Χρησιμοποιώ προϊόντα της Redken αρκετό καιρό και η ιστορία της Paula Kent, ιδρύτριας της Redken, για την οποία έμαθα περισσότερα, ήταν αληθινή έμπνευση για μένα. Θέλω οι γυναίκες να αισθάνονται σίγουρες και ενδυναμωμένες ως προς τα μαλλιά τους και, με την ιστορία της στον χώρο, η Redken έχει κάτι για κάθε γυναίκα. Είναι το μυστικό μου για να διατηρώ τα μαλλιά μου όσο το δυνατόν πιο όμορφα και ανυπομονώ να μοιραστώ όλα όσα έχουμε κάνει μαζί".

Η πρώτη καμπάνια της Sabrina για τη λατρεμένη σειρά Acidic Bonding Concentrate της Redken, σε σκηνοθεσία του Jacob Bixenman και με φωτογραφίες του Cass Bird, θα παρουσιαστεί στις 19 Σεπτεμβρίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες καμπάνιες για καταναλωτές και επαγγελματίες κομμωτές.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ