Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων δραστηριότητας της Γερολυμάτος International στο χώρο της υγείας και της ομορφιάς, η εταιρεία, διοργάνωσε επετειακό event για το δερμοκαλλυντικό brand Foltène® PHARMA με κύριο θέμα την Ιταλία, χώρα παραγωγής του.
Το La Dolce Vita Event πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, γιορτάζοντας επίσης τα 80 χρόνια παρουσίας της μάρκας στις αγορές του εξωτερικού καθώς και τα δυο νέα λανσαρίσματα, του επαναστατικού Eyebrow Enhancing Serum και της νέας Zero Plastic Waste σειράς Solid Shampoo.
Η δερμοκαλλυντική σειρά προϊόντων Foltène® PHARMA, παράγεται στην Ιταλία από τη Foltène® Laboratories και εξάγεται σε 25 χώρες. H εταιρεία Foltène® Laboratories, ανήκει από το 2005, στη Γερολυμάτος International.
Κοινό σημείο αναφοράς των καλεσμένων του event, ήταν η έντονη δραστηριότητά τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, οι περισσότεροι προσκεκλημένοι, αφίχθησαν από τις χώρες του Αραβικού Κόλπου και την Ινδία, αγορές στις οποίες η Foltène® PHARMA κατέχει ηγετικά μερίδια.
Καθ’ όλο το τριήμερο event , οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τοποθεσίες και αξιοθέατα-ορόσημα της χώρας μας και να απολαύσουν την ελληνική φιλοξενία. Το event, κορυφώθηκε με τη διαδραστική παρουσίαση του brand Foltène® PHARMA, στην οποία οι καλεσμένοι, ξένοι και Έλληνες από το χώρο του digital PR, καλέστηκαν να πάρουν ενεργό μέρος και να δημιουργήσουν ομάδες με στόχο την διασκεδαστική εξοικείωσή τους με το brand. Όλοι, είχαν ταυτόχρονα την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της πιο αγαπημένης Ιταλικής συνήθειας, που δεν είναι άλλη από το Aperitivo!
Σήμερα, η Foltène®PHARMA μετρά εκατομμύρια ευχαριστημένους καταναλωτές ενώ συνταγογραφείται από δερματολόγους σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόσφατα κατέκτησε τη χρυσή διάκριση "Top Branded Export Product” στα Greek Export Awards ενώ στην ελληνική αγορά η Αγωγή Ενδυνάμωσης Βλεφαρίδων και Φρυδιών κατέχει τη Νο 1 θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία.