Οι μικρές πολυτέλειες της ζωής είναι αυτές που κάνουν τελικά όλη τη διαφορά στην καθημερινότητά μας- από ένα ποτήρι καλό λευκό κρασί, μέχρι ένα luxury-smelling άρωμα. Για να μυρίζεις "ακριβά", δεν είναι απαραίτητο να φοράς αποκλειστικά δημιουργίες μεγάλων οίκων. Ιδού τι μπορείς να κάνεις:
Choose niche
Οι περισσότερες γυναίκες αγοράζουν άρωμα με βάση τις τάσεις. Τη δεκαετία του 1970 τα έντονα πράσινα, φλοράλ αρώματα, όπως το Chanel No.19, ήταν της μόδας, τη δεκαετία του 1980 οι πιο "βαριές" δημιουργίες, όπως το Dior Poison, ήταν οι πιο δημοφιλείς, ενώ το 1990 η μόδα καλούσε για πιο "καθαρά", λευκά φλοράλ αρώματα, όπως το CK One.
Σήμερα η μοναδικότητα είναι εκείνη που έχει μεγαλύτερη σημασία, με ολοένα και περισσότερες γυναίκες να αποφεύγουν τα mainstream αρώματα και να αναζητούν ιδιαίτερες δημιουργίες, που μόνο εκείνες θα φορούν. Οίκοι, όπως οι Byredo, Diptyque Maison Francis Kurkdjian και Frederic Malle, προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία από niche αρώματα, που η πολυπλοκότητα των νοτών τους τα κάνει να μυρίζουν "ακριβά".
Διάβασε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr