Δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από την ημέρα που η Kim Kardashian ανακοίνωσε το κλείσιμο του brand καλλυντικών της (KKW Beauty), που για περίπου μια τετραετία έκανε θραύση παγκοσμίως εκτινάσσοντας τα κέρδη της στα ύψη και ανάγοντάς τη σε μια από τις πλουσιότερες γυναίκες επιχειρηματίες του πλανήτη.
Η τότε ανακοίνωσή της στα social media του brand καλλυντικών της πληροφορούσε τους πελάτες και θαυμαστές της ότι το site θα κλείσει τα μεσάνυχτα της 1ης Αυγούστου, προκαλώντας ένα μίνι σοκ σε όλους. Η ανάρτηση συνέχισε όμως λέγοντας ότι το brand θα επανέλθει δριμύτερο και πλήρως ανανεωμένο, με νέο brand name και εντελώς διαφορετικές, πιο καινοτόμες φόρμουλες και συνθέσεις στα προϊόντα του. Με ακόμα πιο μοντέρνες αλλά και ταυτόχρονα sustainable συσκευασίες που σέβονται πάνω απ 'όλα το περιβάλλον.
Και πράγματι, έτσι έγινε, αφού πριν λίγες μέρες η ίδια η Kim Kardashian ανακοίνωσε ότι στις 21 Ιουνίου 2022 θα λανσάρει το νέο της skincare (πλέον) εγχείρημα Skkn by Kim. Πρόκειται για μια ολοκαίνουρια (και την πρώτη της ever) skincare σειρά με μια ποικιλία 9 skincare προϊόντων που θα είναι διαθέσιμα στο κοινό online, μέσα από την ομώνυμη ιστοσελίδα.
Όπως δήλωσε η ίδια στην ανακοίνωση που δημοσίευσε στο Instagram προφίλ της, ελπίζει αυτή η σειρά περιποίησης της επιδερμίδας να γεφυρώσει το κενό που υπάρχει αυτήν τη στιγμή στην αδυναμία πρόσβασης του μέσου καταναλωτή στους καλύτερους δερματολόγους, μια πρόσβαση που η ίδια έχει σε μεγάλο βαθμό.
Η βραδινή haircare ρουτίνα που πρέπει να ακολουθήσεις αν θες λεία, μεταξένια μαλλιά
"Είχα (και έχω) χρέος να μοιραστώ όλες τις γνώσεις μου σχετικά με το skincare, μιας και έχω πρόσβαση στις καλύτερες θεραπείες αλλά και στους καλύτερους ειδικούς του χώρου", δήλωσε επίσημα, ενώ η γνωστή μάχη της με την ψωρίαση σίγουρα αποτέλεσε έναυσμα αλλά και κίνητρο για να δημιουργήσει μια ολόδική της σειρά περιποίησης, που θα φρόντιζε τις πολύ ιδιαίτερες ανάγκες που έχει το δέρμα αλλά και θα ενίσχυε την αυτοπεποίθηση του ατόμου.
Τα 9 προϊόντα του brand απευθύνονται σε όλους τους τύπους, τόνους και υφές δέρματος. Το environmental-friendly packaging είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο με refillable συσκευασίες ώστε να επαναχρησιμοποιούνται και να μην πετιούνται στα σκουπίδια, επιβαρύνοντας το ήδη βεβαρυμένο περιβάλλον. Όσο για τον ίδιο τον σχεδιασμό, είναι μίνιμαλ και πολύ μοντέρνος, με γήινα χρώματα που θα ενθουσιάσουν ακόμα και τους πιο μαξιμαλιστές.
Η σειρά περιέχει έναν απαλό αφρό καθαρισμού, ένα toner και απολεπιστικό προσώπου με ένζυμα, δύο σέρουμ (με υαλουρονικό οξύ ή Βιταμίνη C8), δύο έλαια προσώπου και δύο κρέμες (μια ματιών με υαλουρονικό οξύ και μια ενυδατική προσώπου με φυσικό υποκατάστατο ρετινόλης).
Οι τιμές των προϊόντων ποικίλουν μεταξύ 43 - 95 δολαρίων και 37 - 81 δολαρίων για τα refills.