Follow us

Selfie Self Esteem | Μήπως τα beauty φίλτρα μειώνουν την αυτοπεποίθηση;

Στην Ελλάδα, το 80% των κοριτσιών 10-17 ετών θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα στις selfies τους.

MissBloom TEAM
hfhfh

Αλήθεια, θα τολμούσες να ανέβαζες μια εντελώς αφιλτράριστη φωτογραφία σου στα social media; Δυστυχώς, το 80% των κοριτσιών 10-17 ετών στην Ελλάδα απάντησαν όχι.

Το "Reverse Selfie”, η νέα ταινία της Dove, αντικατοπτρίζει το πόσο πολύ οι εφαρμογές για ρετούς-επεξεργασία εικόνας και τα φίλτρα μπορούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα και το πώς τα νεαρά κορίτσια παραμορφώνουν ψηφιακά την εμφάνισή τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.


Με βάση τη νέα έρευνα για το Dove Self Esteem Project που πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα, η ταινία προβάλει τα συναισθηματικά και φυσικά στάδια της ανάρτησης μιας Selfie. Παρουσιάζει πώς τα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας που κάποτε ήταν διαθέσιμα μόνο στους επαγγελματίες, πλέον μπορούν να χρησιμοποιηθούν από νέους με εξαιρετικά απλό τρόπο και χωρίς κανονισμούς, ενώ αντί για μοντέλα σε ένα φωτογραφικό πλατό, τώρα μιλάμε για κορίτσια στα υπνοδωμάτιά τους. Μετά από δύο χρόνια κατά τα οποία αυξήσαμε σημαντικό τον χρόνο που περνάμε μπροστά στην οθόνη, αλλά και την επακόλουθη αυξημένη έκθεση σε μη ρεαλιστικά ιδανικά ομορφιάς, δεν θα μπορούσε να υπάρxει πιο σημαντική στιγμή για δράση.

Στην Ελλάδα

  • To 93% των κοριτσιών (14-17 ετών) θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα ή εφαρμογή στη selfie τους που θα τους κάνει να φαίνονται πιο όμορφες.
  • Το 67% των κοριτσιών (10-13 ετών) έχουν ήδη εφαρμόσει ένα φίλτρο ή έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για να αλλάξουν τον τρόπο εμφάνισής τους στις φωτογραφίες τους.
  • Το 76% των κοριτσιών (14-17 ετών) προτιμούν την επεξεργασμένη εικόνα τους στις φωτογραφίες σε σχέση με την μη επεξεργασμένη.
  • Πάνω από 90% των κοριτσιών (10-13 ετών) εύχονται το σχολείο να μπορούσε να τους διδάσκει το πώς θα μπορούσαν να εκτιμούν την διαφορετικότητα του κάθε ατόμου και το πώς να νιώθουν όμορφα με το σώμα τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν και τα στοιχεία σχετικά με το πως αισθάνονται τα κορίτσια σχετικά με το σώμα τους και την αυτοπεποίθησή τους:

  • Το 44% των κοριτσιών (10-17 ετών) θα εύχονταν να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
  • Το 40% των κοριτσιών (10-17) θα εύχονταν να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση αναφορικά με το σώμα τους.
  • Το 53% των κοριτσιών (14-17) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει.
  • Το 47% των κοριτσιών (14-17) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το ποιες είναι.

Οδηγός Αυτοπεποίθησης

Το Dove Self-Esteem Project σε συνεργασία με το Centre of Appearance Research του University of West England, κορυφαίο παγκοσμίως ερευνητικό κέντρο, δημιούργησαν τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης. Πρόκειται για ένα ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να βοηθήσουν τα παιδιά να αντιμετωπίσουν τις πιέσεις σχετικά με την εμφάνιση και τον κόσμο γύρω τους.

Ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης είναι μέρος της αποστολής του Dove Self Esteem Project να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά με εκπαίδευση αυτοεκτίμησης μέχρι το 2030, καθιστώντας το τον μεγαλύτερο πάροχο εκπαίδευσης αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης σώματος στον κόσμο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

The Winter Edition

Μπορντό vibes, demure αισθητική και balletcore αξεσουάρ, που απογειώνουν το look. Ο απόλυτος οδηγός για τις τάσεις της νέας σεζόν είναι εδώ!

see more