Άλλη μια celebrity που αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της beauty brand, μπαίνοντας έτσι στην "αρένα" όλων εκείνων των διάσημων γυναικών που θέλησαν να αφήσουν το αποτύπωμά τους στη βιομηχανία της ομορφιάς και να γίνουν beauty entrepreneurs.
Μετά τη Rihanna, τη Jennifer Lopez, τη Selena Gomez, την Ariana Grande και άλλες, η προσοχή μας πλέον στρέφεται στη Scarlett Johansson, η οποία μόλις έκανε γνωστό το λανσάρισμα του νέου της skincare brand, "The Outset". Ταυτόχρονα, εγκαινίασε τη σελίδα της εταιρείας στο Instagram, που ήδη μετρά χιλιάδες ακολούθους μέσα σε μόλις 3 ημέρες από τη δημιουργία της.
Phoebe Dynevor | Μοιράστηκε ένα skincare tip που δεν πρέπει με τίποτα να ακολουθήσεις
Μέσω του Instagram account της εταιρείας, είχαμε την ευκαιρία να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το brand και τα προϊόντα καθώς και την αισθητική τους, που απ' ότι καταλαβαίνουμε, θα είναι λιτή, μίνιμαλ και μοντέρνα, σύμφωνη με τις πιο επίκαιρες τάσεις.
Πιο αναλυτικά, κρίνοντας και από τα πρώτα posts της σελίδας, θα αφορά προϊόντα για την επιδερμίδα που θα σέβονται όχι μόνο τις επιμέρους ανάγκες του κάθε δέρματος αλλά και το περιβάλλον, μιας και βασίζονται στις βασικές αξίες που όλα τα brands θέλουν να ενστερνίζονται σήμερα: στο sustainability, στα "καθαρά" συστατικά, στην απλότητα στην ομορφιά, στη φυσικότητα αλλά και στην πλήρη αποδοχή της διαφορετικότητας.
How to | Απόκτησε νεανική όψη στο πρόσωπό σου με μόλις 2 προϊόντα μακιγιάζ
"Έχω υπάρξει το πρόσωπο της καμπάνιας αρκετών luxury brands κατά τη διάρκεια της καριέρας μου και και όλες οι εμπειρίες μου ήταν πραγματικά υπέροχες. Αλλά, πώς να το πω... Σε κάθε καμπάνια ένιωθα ότι έπαιζα έναν ρόλο, ήμουν μια άλλη και όσο εξελισσόμουν ήθελα να δημιουργήσω και να αντιπροσωπεύσω ένα brand που θα εκφράζει πραγματικά αυτό που είμαι εγώ", δήλωσε η γοητευτική ηθοποιός μέσω ενός Ig post.
Τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα από την 1η Μαρτίου του '22 ενώ μπορείς να πάρεις μια πρώτη γεύση αν επισκεφτείς το link του site που θα βρεις στο link in bio.