Το πρώτο lockdown θεωρήσαμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να τακτοποιήσουμε τις ντουλάπες μας, να ξεκουραστούμε και να "κακομάθουμε" τον εαυτό μας με αφρόλουτρα και μάσκες ομορφιάς. Ένα χρόνο μετά, αντιμετωπίζουμε μια τελείως διαφορετική κατάσταση, καθώς οι περισσότερες από εμάς έχουμε αρχίσει πλέον να παραμελούμε την προσωπική φροντίδα μας.
Μέσα από τη νέα του καμπάνια, το Dove έχει σκοπό να υπενθυμίσει το πόσο πολύτιμη είναι. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν αληθινές γυναίκες -ανάμεσά τους η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Δανάη Μπάρκα- η
καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά, μακριά από κανόνες και στερεότυπα.
Οι πρωταγωνίστριες βρίσκονται σε έναν χώρο που συμβολίζει την παραμελημένη ομορφιά, προκειμένου να κάνουν μια μικρή "συνέντευξη", χωρίς όμως να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει. Όλες δίνουν τις αυθόρμητες απαντήσεις τους γύρω από λέξεις που υποδηλώνουν φροντίδα ή ομορφιά, με τις απαντήσεις τους όμως να έχουν τελείως διαφορετικό νόημα από το αναμενόμενο.
Δες το βίντεο: