Vogue: Η σκληρή επίθεση στους fashion bloggers μέσα από νέο άρθρο

Ένα κέιμενο με θέμα την Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο δημιούργησε νέες κόντρες

ΓΡΑΦΕΙ: ΦΩΤΕΙΝΗ

Η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο δεν αποτέλεσε μόνο έμπνευση για στυλάτες εμφανίσεις, αλλά και αφορμή για σκληρή κριτική και δράματα στον χώρο της μόδας.

Σε ένα άρθρο με θέμα τις σκέψεις των editors της Vogue σχετικά με την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο που δημοσιεύτηκε στο site του περιοδικού, η creative digital director Sally Singer, η chief critic Sarah Mower και άλλοι εργαζόμενοι στην Bίβλο της μόδας μοιράστηκαν, εκτός από τις απόψεις τους για τα show των Gucci, Versace και Bottega Veneta, και την περιφρόνηση τους προς τους fashion bloggers και τους influencers που παραβρίσκονται στα front row των ντεφιλέ.

Κάνοντας αναφορά στα ρούχα που πλέον σχεδιάζονται για να σταματήσουν "την κίνηση και τους παπαράτσι", η Sally Singer έγραψε: "Σημείωση στους bloggers που αλλάζουν κάθε μία ώρα πληρωμένα σύνολα από πάνω μέχρι κάτω. Παρακαλώ σταματήστε. Βρείτε άλλη δουλειά. Φέρνετε τον θάνατο του στυλ". Την αντιπάθεια της εξέφρασε και η Sarah Mower, λέγοντας πως το χάος των street style stars ήταν "απαίσιο", αλλά και πως τα ίδια τα κορίτσια είναι "απελπισμένα" και "οικτρά". "Αντί για τον εορτασμό του πραγματικού στυλ, αυτό που βλέπουμε είναι να εμφανίζονται, να φαίνονται γελοίες, να ποζάρουν, να τσεκάρουν διαρκώς τα social media τους, να φεύγουν, να αλλάζουν και να επαναλαμβάνονται. Είναι αρκετά ντροπιαστικό", πρόσθεσε η fashion editor Alessandra Codinha.

Μετά τη δημοσίευση του άρθρου, μεγάλα ονόματα της μόδας και των social media όπως η Susie Bubble και ο Bryanboy εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους δημόσια μέσω των προφίλ τους στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κατηγορώντας το περιοδικό για υποκρισία και bullying. "Είναι σαν σχολικός εκφοβισμός, απλά και ξεκάθαρα. Πόσο ικανοποιητικό πρέπει να είναι γι αυτούς το να κάνουν επίθεση στον εύκολο στόχο, παρά στους άλλους συντάκτες. Έχω μία τεράστια λίστα με όλους τους συντάκτες που μου έχουν πει πως πηγαίνουν σε συγκεκριμένα shows απλά και μόνο επειδή εκτελούν χρέη διαφήμισης", έγραψε στο προφίλ του στο Twitter ο fashion blogger και επιχειρηματίας Bryanboy.

O Bryanboy

"Καταρχάς ας μην προσποιηθούμε ότι οι συντάκτες και οι στυλίστες δεν έχουν χρέη απέναντι σε brands με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, δεχόμενοι αμοιβές από εκδόσεις που είναι γεμάτες από credits που συνδέονται με πληρωμένες διαφημίσεις αλλά δεν είναι δηλωμένα με αυτόν τον τρόπο. Κατά δεύτερον, οι bloggers που φορούν πληρωμένα outfits ή δανεικά ρούχα απλώς εκπληρώνουν την πιο απροκάλυπτη μορφή αυτού του συστήματος. Απλώς οι bloggers δυστυχώς δεν κατέχουν τόσο μεγάλους τίτλους ή δημοσιεύματα να κρύβονται από πίσω τους και εκπροσωπούν αποκλειστικά τους εαυτούς τους", έγραψε η fashion blogger Susie Bubble.

H Susie Bubble

"Αγαπημένη μου Vogue, που έχεις μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, μπορώ να κάνω μία ερώτηση; Εάν κάποιοι άνθρωποι στην ομάδα σου μισούν τους bloggers και τους influencers τόσο πολύ αναρωτιέμαι γιατί τους βάζετε στα διεθνή σας εξώφυλλα προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι περισσότεροι από τους bloggers που ξέρω είναι σκληρά εργαζόμενοι επιχειρηματίες. Θεωρώ ντροπιαστικό το ότι ένα ίδρυμα σαν την Vogue μειώνει και εξευτελίζει αυτούς τους νέους ανθρώπους που χτίζουν το δικό τους μονοπάτι, αποκαλώντας τους "οικτρούς"", έγραψε το μοντέλο και influencer Caroline Vreeland, που αποτελεί γνωστό street style icon.

H στυλίστρια Shea Marie έδωσε την δική της απάντηση με ένα post που έλεγε: "Μπορεί κανείς να μαντέψει ποια είναι η φωτογραφία με τα περισσότερα σχόλια στο Instagram της Vogue; Μία street style φωτογραφία με εμένα και την Caroline Vreeland. Ειρωνεία".

Save

Save