Η αληθινή ζωή είναι στιγμές και συναισθήματα μακριά από στερεότυπα γύρω από τη μόδα. Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα πίσω από το Clothes for Humans, το ολοκαίνουριο προϊόν και την αντίστοιχη φιλοσοφία marketing της United Colors of Benetton.
Τα ρούχα παίζουν έναν σπουδαίο συναισθηματικό ρόλο στη ζωή μας. Κάθε πρωί που διαλέγουμε τι θα φορέσουμε αποφασίζουμε και για τη διάθεση που θα έχουμε τη μέρα που ξεκινάει, όπως και για το πώς θα συντονιστούμε με τις στιγμές που μας περιμένουν. Εδώ ακριβώς στηρίζεται η φιλοσοφία των clothes for humans.
Dress Up: κομψότητα στη δουλειά και στις ειδικές περιστάσεις.
Dress Down: χαλαρό στυλ για όλες τις στιγμές της μέρας.
Dress to Move: λειτουργικά ρούχα για έναν αθλητικό τρόπο ζωής.
Οι τρεις αυτές σειρές προϊόντων, όπως και όλες οι μελλοντικές συλλογές, αναπτύσσονται γύρω από τα πλεκτά, έναν από τους τρεις βασικούς άξονες της Benetton, στα οποία θα δοθεί περισσότερη έμφαση και προστιθέμενη αξία σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας. Οι άλλοι δύο είναι το χρώμα και η κοινωνική δέσμευση, που εξίσου αποτελούν μέρος της κληρονομιάς του brand.
Το ιταλικό brand εγκαινιάζει και το νέο της website benetton.com, μέσα από το οποίο οι τρέχοντες αλλά και οι καινούριοι πελάτες θα μυηθούν με απλό και σύγχρονο τρόπο στον κόσμο της Benetton.
Μια κατηγορία που θα λέγεται Identity θα εισάγει τον χρήστη στους βασικούς της άξονες: τα πλεκτά, το χρώμα και την κοινωνική δέσμευση. Ενώ μια άλλη, που θα λέγεται Clothes for Humans θα παρουσιάζει τη νέα φιλοσοφία και θα βοηθά τους καταναλωτές να συνδυάσουν ρούχα από τις σειρές Dress Up, Dress Down and Dress to Move, ανάλογα με τη διάθεσή τους. Επίσης, ένα ανανεωμένο online shop θα τους επιτρέπει να σερφάρουν και να αγοράζουν γρήγορα και αποτελεσματικά.