To Label Underground υποδέχεται τη νέα ταινία Mad Max "Ο δρόμος της οργής", με μια collection γεμάτη δύναμη!
Με έμπνευση τη νέα ταινία του Τζορτζ Μίλερ, MadMax: Ο δρόμος της οργής, που θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 14 Μαΐου, το fashion label Undergroundπαρουσίασε ένα catwalk show βασισμένο στη γυναίκα-πολεμίστρια. Στον δυστοπικό κόσμο του Mad Max δεν υπάρχει «ισχυρό» και «ασθενές» φύλο – οι γυναίκες είναι πολεμίστριες, που μάχονται όπως όλοι για την επιβίωση. Αυτό δηλώνει άλλωστε και η πρωταγωνιστική παρουσία της Charlize Theron ως αυτοκράτειρας Furiosa, σε ένα ρόλο που επαναπροσδιορίζει το κινηματογραφικό σύμπαν του Mad Max, και που βρέθηκε στην καρδιά του concept του συγκεκριμένου fashion show.
Σύμφωνα με την Κατερίνα Γκούμα, head designer και co-owner του label Underground, «η ιδέα μιας γυναίκας που δεν φοβάται να “τσαλακωθεί”, να αποχωριστεί το κόκκινο κραγιόν και τις glamorous μπούκλες της για έναν πιο προκλητικό “ρόλο”, ταίριαξε απόλυτα με τον δυναμισμό του label». To art direction του show έγινε από την ίδια και τον Απόστολο Μητρόπουλο. Τα δέκαlooks που παρουσιάστηκαν συνέθεσαν ρούχα και από τις τέσσερις συλλογές Underground -Underground, Apostolos Mitropoulos for Underground, Loukia Kyriakou for Underground, Lila Nova for Underground - και τις προτάσεις τους για Καλοκαίρι 2015, με βασικά στοιχεία το λευκό και το μαύρο, τιςnude διαφάνειες, τα layers από μουσελίνα και φυσικά τις λεπτομέρειες από δέρμα – ένα υλικό που έχει ταυτιστεί με την αισθητική των ταινιών Mad Max. Ένα ανδρικό look εμφανίστηκε ως tribute στον κεντρικό ήρωα (τον οποίο στο Mad Max: Ο δρόμος της οργής υποδύεται ο αγαπημένος Tom Hardy), βασισμένο σε ένα δερμάτινο τζάκετ ειδικά σχεδιασμένο για το show. Το look συμπλήρωσε ένα ανδρικό περφορέ μαγιό από τη σειρά Dear Polywood που ο Πολύκαρπος Μανουσαρίδης σχεδίασε ειδικά για το label Underground.
Τα κοσμήματα του show - εμπνευσμένα από industrial στοιχεία όπως ελατήρια, ρουλεμάν, αλυσίδες, αλλά και από τα χαρακτηριστικά σκουλαρίκια-κρίκους που η TinaTurner φορούσε το 1985 στοMad Max: Beyond Thunderdome - δημιούργησε ο Διονύσης Πυρομάλης και το label Boudoir by Dennis P (δες εδώ και άλλα εντυπωσιακά κοσμήματα από τo madwalk), με την καθοδήγηση του Απόστολου Μητρόπουλου και της Κατερίνας Γκούμα. Τα μοντέλα φόρεσαν bikerboots - ό,τι πιο ταιριαστό στο concept- από το label Sorelle.
To catwalk look ολοκλήρωσαν το smokey μακιγιάζ που σαν μάσκα κάλυπτε το μισό πρόσωπο -μια εμφανής αναφορά στο look της Charlize Theron (δες εδώ την τεράστια αλλαγή της ηθοποιού για την ταινία) ως αυτοκράτειρας Furiosa στο Mad Max: Ο δρόμος της οργής- και τα μαλλιά με κοτσίδες καλυμμένες με μιαdusty πούδρα (ένα hint στη σκόνη και την άμμο που καλύπτει την Άγονη Γη στο θρυλικό κινηματογραφικό franchise). Τα team της MAC και της L’ Oreal Professionnel πραγματοποίησαν το beauty look, με την καθοδήγηση της Κατερίνας Γκούμα και του Απόστολου Μητρόπουλου.
Η Θωμαή Απέργη τραγούδησε με ένα φόρεμα Apostolos Mitropoulos for Underground, «ντυμένο» με 3D παγέτες και σχεδιασμένο ειδικά για την performance της. Για την red carpet εμφάνισή της, φόρεσε ένα λευκό goddess μάξι από την καλοκαιρινή συλλογή Underground. Και στα δύο looks της, τα κοσμήματα ήταν Boudoir by Dennis P.
www.underground-athens.com
Like us on Facebook: Underground-AthensFashionistas
Like us on Facebook: Underground-AthensFashionistas
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr