Τη στιγμή που τα Fashion Weeks αναμένεται να ξεκινήσουν σε λίγες μέρες με λιγότερα brands κι ακόμα λιγότερους καλεσμένους, το TikTok σπεύδει να καλύψει το κενό διοργανώνοντας όχι απλά τη δική του Εβδομάδα Μόδας αλλά έναν ολόκληρο Fashion Month.
Από τότε που κυκλοφόρησε, το Σεπτέμβριο του 2016, το TikTok έχει καταφέρει να γίνει η αγαπημένη εφαρμογή της Gegeneration Z. H επιρροή του σε τομείς της ποπ κουλτούρας, όπως η μουσική και η μόδα είναι καταιγιστική και πλέον θεωρείται η πλατφόρμα που ανεβοκατεβάζει τα trends. Οι Fendi, Balenciaga και Dior είναι ανάμεσα στους μεγάλους οίκους που έχουν ανοίξει λογαριασμό στην πλατφόρμα, ενώ η Gucci έχει κάνει μεγάλη επιτυχία με το ανεπίσημο Gucci Model Challenge.
Δες περισσότερα στο Madamefigaro.gr