Το νέο βιβλίο της DIESEL είναι μια αναδρομή στην ιστορία της

Νέο βιβλίο από τη DIESEL και τη Rizzoli με τίτλο 5D : Deviation denim diesel devition deviation denim

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

Το νέο βιβλίο 248 σελίδων της Diesel, αρχίζει με την ιστορία του ιδρυτή της Diesel Renzo Rosso για την ανάπτυξη του brand, από το ράψιμο του πρώτου τζιν στη μηχανή Singer της μητέρας του όταν ήταν 15 ετών, έως τη δημιουργία της DIESEL το 1978 και μέχρι σήμερα.

Αυτό που έχει παραμείνει συνεπές και απαραβίαστo είναι ένα: Η DIESEL είναι προοδευτική, τολμηρή και διαπνέεται από ένα αδιάλλακτο πνεύμα στον σχεδιασμό των προϊόντων της, όπως και στο marketing και την επικοινωνία. Ο Renzo Rosso λέει:

«Το 1978 δημιουργήθηκε η DIESEL. Ήταν η στιγμή της εναλλακτικής ενέργειας» και συνεχίζει «Έχουμε συνεχίσει με αυτή την ενέργεια και αυτή την προοδευτικότητα μέχρι σήμερα. Η DIESEL ήταν και πάντα θα είναι ένα atti-tude.»

Το βιβλίο εκδίδει η fashion editor Susie Lau και μελετά την ιστορία της DIESEL από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 έως τις πιο πρόσφατες ενέργειες, όπως το DIESEL RED TAG project, το οποίο αφορά συνεχείς συνεργασίες με καινούριους σχεδιαστές σε όλο τον κόσμο.

Ο νέος αυτός τόμος περιλαμβάνει τις σημαντικές στιγμές του denim μέσα στην ιστορία της DIESEL, με πάρα πολλές φωτογραφίες από το αρχείο της DIESEL στη Breganze της Ιταλίας, το οποίο φιλοξενεί πάνω από 175.000 ρούχα. Oι ερευνητικές ομάδες της εταιρείας βρήκαν μοναδικά και σπάνια κομμάτια σε αγορές, καταστήματα λιανικής πώλησης και distributors σε όλο τον κόσμο.

Ακόμα, ένα κεφάλαιο περιλαμβάνει ιστορίες των υπαλλήλων της DIESEL, επιστολές από φίλους του brand, καθώς και εικόνες από διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες πάντα ήταν πρωτοπόρες και «τάραζαν τα νερά».

Από τις καινοτόμες μεθόδους παραγωγής έως το πρωτοποριακό marketing, το 5D : Deviation denim diesel devition deviation denim εξετάζει με ασυμβίβαστο τρόπο την προσέγγιση της DIESEL, γιορτάζοντας την ιδιομορφία και την αντοχή της.

Η αισθητική του βιβλίου είναι τολμηρή και δυναμική και καταγράφει την ιστορία όχι μόνο ενός δυναμικού brand, αλλά ενός denim κόσμου.