Τα adidas Originals γιορτάζουν το επαναλανσάρισμα του Gazelle με μια πρωτότυπη παγκόσμια συνεργασία με τον καλλιτέχνη Doug Abraham, γνωστός και ως @bessnyc4. Κεντρικό πρόσωπο της συνεργασίας αυτής, το iconic supermodel από την Αγγλία, Kate Moss.
«Επεμβαίνοντας» με το δικό του μοναδικό τρόπο σε μία εμβληματική φωτογραφία από το 1993 στην οποία η Kate Moss φοράει τα Gazelle της, ο Abraham χρησιμοποιεί την πρωτοποριακή δημιουργική του προσέγγιση για να μετατρέψει τη μόδα και τις μνήμες της pop κουλτούρας σε κάτι οικείο σήμερα, ανακαλύπτοντας μια νέα οπτική του παρελθόντος. Ο Abraham και το έργο που δημιούργησε ζωντανεύουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας του Gazelle – ‘Steal from history to create the future, nothing is sacred’.
«Η ιστορία και η κληρονομιά του Gazelle, μας δίνουν έμπνευση για να δημιουργήσουμε το μέλλον» δηλώνει ο Nic Galway, Vice President Global Design των adidas Originals. «Με το επαναλανσάρισμα του Gazelle, ψάξαμε στις original αναφορές της σύγχρονης κουλτούρας που προσδιορίζουν την αυθεντικότητα στο στυλ. Η Kate Moss είχε πάντα μια στενή σχέση με το brand των adidas Originals και η αγάπη της για το Gazelle πίσω στα ’90s είναι απόδειξη πως το συγκεκριμένο sneaker ενσωματώθηκε στο στυλ και την pop κουλτούρα της εποχής».
Με την εμφάνισή του για πρώτη φορά τη δεκαετία του ’60, το Gazelle διαθέτει μια πλούσια κληρονομιά λόγω της διαχρονικότητάς του από γενιά σε γενιά και της υιοθέτησής του από διαφορετικές κουλτούρες και στυλιστικές επιρροές. Από τη fashion σκηνή των mods, της reggae, της Britpop αλλά και του grunge μέχρι την pop κουλτούρα, η πιο εμβληματική αναφορά του Gazelle είναι αυτή η φωτογραφία της Kate Moss από το 1993. Η φωτογραφία του ανερχόμενου ακόμα τότε supermodel, θα έθετε αργότερα τις βάσεις του grunge στιλ ενώ ταυτόχρονα απεικόνιζε πλήρως την ουσία του Gazelle.
"To Gazelle ήταν το απόλυτο sneaker που φορούσαμε όλοι πίσω στα 90’s. Ο σχεδιασμός του είναι διαχρονικός και παραμένει πάντα στη μόδα. Ήμουν και θα είμαι ένα adidas girl.”, δήλωσε η Kate Moss.
Η φωτογραφία και μια σειρά από creative videos, παρουσιάζονται από τις 27 Ιουνίου και μετά, σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας του brand, από τα καταστήματα μέχρι το digital περιβάλλον και τα social media, ερμηνεύοντας την ιδέα ότι από γενιά σε γενιά, το μέλλον της κληρονομιάς του Gazelle είναι ξεκάθαρο: Είναι στο χέρι σου να δημιουργήσεις το δικό σου μέλλον.
Δες το video της καμπάνιας εδώ
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr