Η Μary Katrantzou είναι η βασίλισσα των prints. Η σχεδιάστρια που κατάγεται από την Ελλάδα έχει καταφέρει να θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές σύγχρονες δημιουργούς και μάλιστα πριν από μερικές μέρες γιόρτασε τα δέκα χρόνια της στο χώρο της μόδας, στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Τώρα μία νέα συνεργασία έρχεται να ταράξει και πάλι τα νερά και ομολογούμε πως δεν το περιμέναμε. Η Mary Katrantzou συνεργάζεται με τη Victoria's Secret και capsule συλλογή πρόκειται να αποκαλυφθεί στο φαντασμαγορικό show του αμερικανικού brand που θα γίνει τον Νοέμβριο στη Νέα Υόρκη. Μάλιστα η σχεδιάστρια μίλησε γι' αυτό της το νέο εγχείρημα λέγοντας πως "Η δουλειά μου έχει να κάνει με το πώς με τα σχέδιά μου θα κάνω τις γυναίκες να νιώθουν όμορφες και να ξεχωρίζουν. Ήθελα λοιπόν να στρέψω την προσοχή μου και σ' αυτό που φορούν οι γυναίκες κάτω από τα σχέδιά μου. Τα εσώρουχα είναι στην ουσία το πρώτο layer σε ένα outfit και μπορούν να κάνουν ακόμα πιο ισχυρή την αυτοπεποίηθηση των γυναικών".
Όπως καταλαβαίνεις δεν έχουν κυκλοφορήσει ιδιαίτερα πολλές πληροφορίες σχετικά με την εν λόγω συλλογή, το μόνο που έχει πει η Katrantzou είναι πως θα πρόκειται για διασκεδαστικά, ζωντανά σχέδια που αξίζουν την αναμονή μας. Τα κομμάτια της συλλογής θα μπορούν να φορεθούν σαν εσώρουχα αλλά και σαν ρούχα μιας και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κατάλληλα και για τα δύο. Φυσικά τα έντονα καλειδοσκοπικά μοτίβα της Mary Katrantzou θα παίζουν κεντρικό ρόλο στην capsule συλλογή, όμως και ο πολύ θηλυκός και πολλές φορές girly χαρακτήρας της Victoria's Secret είναι σαφές ότι θα χαρακτηρίζει και αυτά τα εσώρουχα. Μάλιστα πρόσθεσε ότι θα δούμε ένα remake παλιότερων σχεδίων της εταιρείας αλλά και κάποιες νέες γραμμές που σχεδίασαν μαζί.
Η σχεδιάστρια δούλεψε μαζί με την creative director της Victoria's Secret, τη Sophia Neophitou-Apostolou, αλλά και με όλη την ομάδα του brand έτσι ώστε να προσαρμοστεί τέλεια η προσωπική της αισθητική με αυτή της Victoria's Secret. Όπως είπαμε η συλλογή θα αποκαλυφθεί στο show το Νοέμβριο και θα είναι διαθέσιμη αμέσως μετά σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας.
Φωτογραφία: Splashnews