Sustainability και inclusivity. Πρόκειται για δύο έννοιες εξαιρετικά δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια που δείχνουν πως η μόδα έχει αλλάξει κατεύθυνση. Δεν είναι απλώς το ότι πλέον πολύ περισσότερες γυναίκες την απολαμβάνουν, καθώς τις αφορά, αλλά και το ότι αυτό μπορεί να γίνει με σωστό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, ακόμα και όταν μιλάμε για νούμερα 14 και πάνω. Με τη βιομηχανία της μόδας να είναι υπεύθυνη για το 8% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, τα περιβαλλοντικά ζητήματα δεν απασχολούν πλέον μόνο οργανώσεις όπως η PETA.
Σύμφωνα με έρευνα που έγινε πρόσφατα από τη συμβουλευτική εταιρεία Simon-Kucher & Partners, το body positivity είναι το τέταρτο πιο σημαντικό στοιχείο για να επιλέξει κάποιος πιο βιώσιμη μόδα (πριν από αυτό είναι οι διαδικασίες παραγωγής, τα υλικά και τα κέρδη που πιθανόν πηγαίνουν σε φιλανθρωπίες).
Δες περισσότερα στο Harpersbazaar.gr