Μετά τους Karl Lagerfeld, Giambattista Valli, Isabel Marant, Stella McCartney (κ.ά), η H&M μόλις αποκάλυψε τη νέα μεγάλη συνεργασία της: ο σουηδικός κολοσσός ένδυσης ενώνει τις δυνάμεις του με την σχεδιάστρια Simone Rocha για μία συλλογή για όλη την οικογένεια. Με την πρώτη ματιά, εύκολα διαπιστώνει κανείς πως πρόκειται για ρούχα που έχουν φτιαχτεί για να φορεθούν αλλά και να αγαπηθούν από μικρούς και μεγάλους, απογειώνοντας τo ρομαντισμό.
Η collection ονομάζεται "Pearl" και είναι εμπνευσμένη από παλιότερες της Ιρλανδής designer. Στα γυναικεία, περιλαμβάνει ανεπιτήδευτα θηλυκά φορέματα, τούλινες φούστες και αέρινες μπλούζες που καταξίωσαν τη Rocha στο χώρο της μόδας. Οι διαχρονικές αποχρώσεις του μπεζ και του ροζ της πούδρας συνυπάρχουν με κόκκινα φλοράλ σχέδια, δαντέλες, χάντρες, πέρλες, φιόγκους και κεντήματα. Οι γιακάδες, τα φουσκωτά μανίκια με τα έντονα τελειώματα και τα βολάν, συνθέτουν τις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν. Η προσέγγιση όλων δεν είναι σε καμία περίπτωση νοσταλγική, αλλά διαθέτει σύγχρονη αιχμή. Βασικό χαρακτηριστικό είναι, μεταξύ άλλων και η αειφορία, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κύριο λόγο ανακυκλωμένα υλικά.
Στην καμπάνια συμμετέχουν οι αδελφές Adwoah και Kesewa Aboah, η ηθοποιός Daisy Edgar-Jones, το μοντέλο Tess McMillan, και ο στιλίστας Robbie Spencer, με τους οποίους η σχεδιάστρια διατηρεί φιλικές σχέσεις.
Οι συζητήσεις για τη συγκεκριμένη συνεργασία είχαν αρχίσει ήδη από το καλοκαίρι του 2018, η διαδικασία όμως καθυστέρησε εξαιτίας της πανδημίας.
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα και στο hm.com από τις 11 Μαρτίου.