Όταν πρόκειται για νέες καμπάνιες μόδες, οι δημιουργοί τους συνήθως αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία τους και το αποτέλεσμα πολλές φορές ξεπερνά κάθε προσδοκία. Μία τέτοια περίπτωση αποτελεί και η νέα καμπάνια της Diesel που λίγο-πολύ μας προτρέπει να γδυθούμε.
Όχι ακριβώς, μην αγχώνεσαι.
Απλά η Diesel μόλις παρουσίασε τη νέα καλοκαιρινή καμπάνια της με τίτλο "Ready To Unwear", που προωθεί την ιδέα ότι: το καλοκαίρι ‘όσο λιγότερα φοράμε, τόσο το καλύτερο’.
Το σκεπτικό πίσω από αυτό το ειρωνικό moto - που αναστρέφει την κοινή φράση της μόδας “ready to wear” - είναι οι αναμνήσεις του καλοκαιριού που συχνά βιώνουμε γυμνοί. Σκέψου: ένα pool party με κόσμο με κοιλιακούς και μαυρισμένα κορμιά, μια μεταμεσονύχτια βουτιά στη θάλασσα με φεγγάρι, καλοκαίρι ή με αστροφεγγιά. Σε όλες αυτές τις ζεστές μέρες και τις ζεστές νύχτες δε φοράμε πολλά.
Γι αυτό φόρα ό,τι θέλεις από τη συλλογή που προτείνει η Diesel, τους logomania ιμάντες, τις ξεβαμμένες βερμούδες,τα cropped μπλουζάκια,τις δερμάτινες μίνι φούστες και μπότες, μαγιό και denim tops αλλά μην φοβηθείς να τα βγάλεις!
Η καμπάνια "Ready To Unwear", έχει ως στόχο να ανατρέψει τον κανόνα.
Γιορτάζει την αντισυμβατικότητα και μας προτρέπει να κινηθούμε ενάντια στο ρεύμα και να μη φοβόμαστε τις προκλήσεις. Είναι το ειρωνικό μήνυμα: less is much, much more!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr