Μπορεί τα αγαπημένα μας online μαγαζιά να είναι πάντα γεμάτα με τα πιο υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ και να έχουν συχνά δελεαστικές προσφορές, μπορεί ο ελεύθερος χρόνος σου να είναι απαγορευτικός για ένα αξιοπρεπές shopping trip, μπορεί εν πάσει περιπτώσει να είσαι έως και εθισμένη στο e-window shopping και αυτό να είναι μία πολύ καλή πλευρά της ζωής.
Πόσες φορές όμως έχει χαλάσει η διάθεσή σου επειδή τα ρούχα σου, που μόλις παρέλαβες, δεν σου κάνουν όπως θα περίμενες; Τότε σίγουρα μπλέκεις με την πολιτική επιστροφών του κάθε καταστήματος ενώ, σε κάθε περίπτωση, υπάρχει περίπτωση να χάσεις και ένα κομμάτι των χρημάτων που αρχικά ξόδεψες χωρίς να λύσεις ουσιαστικά το πρόβλημα που προέκυψε.
Για να μην ξαναβρεθείς σε αυτή τη θέση, ακολούθησε πάντα τα παρακάτω θαυματουργά "τρικ".
- Αν είσαι ανάμεσα σε δύο μεγέθη, επίλεξε πάντα το μεγαλύτερο. Αν τελικά χρειάζεται κάποια μεταποίηση, αυτό είναι φυσικά πολύ πιο εύκολο να γίνει όταν υπάρχει παραπάνω ύφασμα. Ακόμα, αν τα παπούτσια είναι ελαφρώς μεγάλα το θέμα "σώζεται" με μισό ή ολόκληρο πάτο ενώ με το μικρότερο... μάλλον θα υποφέρεις!
- Όταν αγοράζεις παπούτσια τσέκαρε πάντα το sizing της συγκεκριμένης εταιρείας παπουτσιών. Συνήθως, στο site κάθε brand αναφέρεται κάπου αναλυτικά το sizing. Η μόνη μέτρηση που μπορείς σίγουρα να εμπιστευτείς είναι τα εκ. Μέτρησε με τον τρόπο που υποδεικνύεται το πόδι σου και δες σε ποιο νούμερο ανταποκρίνεται για το brand που σε ενδιαφέρει.