Το 2018 ο οίκος Gucci δημιούργησε τον ιστότοπο Gucci Equilibrium με στόχο να επικοινωνήσει τις σκέψεις και τις δραστηριότητές του σχετικά με το περιβάλλον και την κοινωνία, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν ενεργά σε έναν ανοιχτό διάλογο για τα παραπάνω ζητήματα. Η ιταλική μάρκα μάλιστα έφτιαξε και το hashtag #GucciCommunity, έτσι ώστε να είναι καλύτερα συνδεδεμένη με το κοινό της.
Δύο χρόνια αργότερα, ο οίκος όχι μόνο συνεχίζει να ανανεώνει την πλατφόρμα, αλλά λανσάρει και τον αντίστοιχο λογαριασμό @gucciequilibrium στο Instagram.
Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr