Η νέα διαφήμιση του διάσημου οίκου προκάλεσε κατακραυγή σχολίων, με αποτέλεσμα ο Dolce & Gabbana να ακυρώσει τη διαφημιστική καμπάνια και το fashion show στην Shanghai.
Η καμπάνια με τίτλο "eating with chopsticks", παρουσιάζει ένα μοντέλο να προσπαθεί να φάει pizza και μακαρόνια με chop-sticks. H διαφήμιση έγινε νούμερο ένα trend στην πλατφόρμα του Weibo, με περισσότερες από 120 εκατομμύρια προβολές.
Οι χρήστες του Weibo αντέδρασαν αφού θεώρησαν πως το ύφος του αφηγητή της διαφήμισης είναι υπεροπτικό και ειρωνικό και ακούγεται σαν να παραδίδει μάθημα για το πώς να τρως με chop-sticks.
Ύστερα από αυτό διέρρευσαν και screenshots με αναρτήσεις του σχεδιαστή Stefano Gabbana να αποκαλεί την Κίνα «αδαή και βρώμικη μαφία».
Ο οίκος έσπευσε να απολογηθεί για τα γεγονότα και να ενημερώσει το κοινό ότι ο λογαριασμός του στο Instagram έχει δεχτεί "χτύπημα από hackers".
Τα δυσάρεστα γεγονότα είχαν ως συνέπεια την αναβολή του show στην Shanghai «για λόγους ανωτέρας βίας» όπως ανακοίνωσε η εταιρία.
"Όνειρό μας ήταν να φέρουμε στη Shanghai ένα event τιμής, αφιερωμένο στην Κίνα, η οποία μεταφέρει την ιστορία και το όραμά μας. Δεν ήταν ένα απλό fashion show, αλλά κάτι που δημιουργήσαμε με πολλή αγάπη και πάθος τόσο για την Κίνα όσο και για όλο τον κόσμο που αγαπά τον οίκο. Αυτό που συνέβη σήμερα ήταν τρομερά ατυχές όχι μόνο για εμάς, αλλά και για όλο τον κόσμο που δούλεψε μέρα-νύχτα για να "φέρει αυτό το event στη ζωή". Από τα βάθη της καρδιάς μας δηλώνουμε την ευγνωμοσύνη μας στους φίλους και τους καλεσμένους μας" δήλωσαν χαρακτηριστικά οι σχεδιαστές.Τη δυσαρέσκειά τους θέλησαν εμφανώς να δηλώσουν διασημότητες όπως η ηθοποιός Li Bingbing και τραγουδίστρια Wang Junkai, οι οποίες κάλεσαν σε boycottage των προϊόντων της εταιρίας.