Ο οίκος Burberry μόλις άλλαξε λογότυπο

Μετά από 20 χρόνια αυτή η σημαντική αλλαγή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Οίκο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΠΕΝΝΥ ΚΑΡΑΚΑΣΗ

Αν ασχολείσαι με τις ειδήσεις και τις εξελίξεις στο χώρο της μόδας, θα ξέρεις ήδη πως ο Riccardo Tisci έχει αποχωρήσει από τον Givenchy εδώ και καιρό και στη συνέχεια ανέλαβε τα ηνία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Burberry. Aπό την πρώτη στιγμή φάνηκε πως θέλει να δώσει νέα πνοή στον βρετανικό Οίκο και μάλιστα πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε και μία ανατρεπτική συνεργασία μεταξύ του Burberry και της Vivienne Westwood, η οποία φυσικά έγινε με πρωτοβουλία του Ιταλού δημιουργού.

Φαίνεται όμως πως πραγματικά είχε μεγάλα σχέδια και ετοίμαζε ένα ουσιαστικό rebranding για τον Burberry καθώς σήμερα έγινε γνωστό πως μετά από πολλά χρόνια το λογότυπο του οίκου αλλάζει και μάλιστα το νέο δημοσιοποιήθηκε μέσα από ένα post στον επίσημο λογαριασμό του Οίκου στο Instagram.

Το λογότυπο σχεδιάστηκε από το γνωστό γραφίστα Peter Savilleσ ε γραμματοσειρά sans serif, με κεφαλαία, bold γράμματα bold και από κάτω τις λέξεις "London England".

Να θυμίσουμε ότι το παλιό λογότυπο ήταν αυτό:

Μάλιστα δόθηκε στη δημοσιότητα και ένας διάλογος μεταξύ των Riccardo Tisci και Peter Saville, στον οποίο στην ουσία εξηγείται το πώς κατέληξαν στο εν λόγω λογότυπο.

Παράλληλα, και πάλι μέσω Instagram, είδαμε και το νέο μονόγραμμα το οποίο εμπνεύστηκε ο Tisci από ένα λογότυπο και ένα μονόγραμμα που είχε σχεδιάσει ο ίδιος ο Thomas Burberry το 1908.

Όπως βλέπεις πρόκειται για τα αρχικά TB (Thomas Burberry) σε λευκό και πορτοκαλί, με σκούρο μπεζ φόντο, που σηματοδοτούν με τη σειρά τους μια νέα εποχή για τον ιστορικό, βρετανικό οίκο. Ανυπομονούμε να δούμε και την πρώτη ready-to-wear συλλογή του Riccardo Tisci τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στην αντίστοιχη Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο.