Ο οίκος Burberry αλλάζει τα δεδομένα στα fashion shows

Ο πάντα πρωτοπόρος οίκος ανακοίνωσε ένα τεράστιο βήμα απέναντι στη fast fashion κουλτούρα

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΕΛΛΥ ΔΕΣΥΠΡΗ

Κάποτε οι μεγάλοι οίκοι μόδας παρουσίαζαν μία συλλογή για κάθε σεζόν: Μία χειμερινή και μία καλοκαιρινή. Αργότερα βέβαια έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα στα ready to wear προιόντα και τις haute couture δημιουργίες οπότε καθιερώθηκαν άλλα fashion shows για τα μεν και άλλα για τις δε. Ύστερα κάποιος παρατήρησε πως οι πλούσιοι πελάτες των οίκων τείνουν να...μεταναστεύουν το χειμώνα σε τροπικές περιοχές και το καλοκαίρι να κάνουν κρουαζιέρες... Έτσι γεννήθηκαν οι Pre-Fall, οι Resort αλλά και οι Cruise συλλογές!

Αυτός ο κυκεώνας από διαφορετικές "ανάγκες" και το συνεχές κυνήγι πίσω από το ρολόι (που μοιάζει να τρέχει ακόμα πιο γρήγορα στο κομμάτι της μόδας και των trends) έκανε τον Raf Simons να παραιτηθεί από τον οίκο, έκανε όμως και τον Christopher Bailey να πατήσει τα πόδια του γερά στη γη και να αλλάξει τα δεδομένα για τον οίκο.

Πλέον, λοιπόν, ο οίκος Burberry θα παρουσιάζει δύο μονάχα shows κάθε χρόνο: Ένα για την αντρική και ένα για την γυναικεία συλλογή. Κάθε συλλογή θα περιλαμβάνει ρούχα ανεξαρτήτου εποχής και... θερμοκρασίας, προσφέροντας βέβαια έτσι προιόντα σε μία οικουμενική αγορά.

Ακόμα, χτυπώντας το πρόβλημα της "fast fashion", όλα τα ρούχα θα είναι άμεσα διαθέσιμα online αλλά και στα καταστήματα του οίκου αμέσως μετά το τέλος του fashion show. "Δεν μπορείς να λες στον πελάτη 'Θα σε ενθουσιάσω, θα σε μαγνητίσω! Αλλά θα μπορείς να αποκτήσεις αυτά τα ρούχα σε 6 μήνες από τώρα'."

Μετά από αυτή την ανακοίνωση, αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμά του πολλοί ακόμα μεγάλοι οίκοι, ενώ εμείς περιμένουμε πλέον με αγωνία το γενικό αντίκτυπο στην βιομηχανία της μόδας...