Στη Ελλάδα αποφάσισε τελικά το Net-a-Porter να γυρίσει τη νέα του καμπάνια για τις συλλογές άνοιξη καλοκαίρι 2019 των luxury brands του και σίγουρα βρήκε το location που έψαχνε.
Πιο συγκεκριμένα, στο ξενοδοχείο Amanzoe στο Πόρτο Χέλι συγκεντρώθηκαν οι μεγαλύτερες fashion Influencer παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων η Caroline Daur, η Hilary Rhoda, η Georgia Fowler, η Pernille Teisbaek και η Nicole Warne Shadbolt, διαφημίζοντας τη χώρα μας με τον πιο σύγχρονο τρόπο.
Τα ονειρικά ηλιοβασιλέματα και τα υπέροχα παρθένα τοπία, περνούν το πιο δυνατό οπτικό μήνυμα και αποσπούν την προσοχή του ήδη κορεσμένου καταναλώτη, προσφέροντας μία ξεχωριστή, απλή και απόλυτα σημερινή αισθητική που όλες οι fashion lovers θέλουν να αποκτήσουν.
Φυσικά η καμπάνια έχει προκαλέσει ήδη ψηφιακό θόρυβο, αποτελώντας το θέμα των ημερών στα κοινωνικά δίκτυα και όχι άδικα θα προσθέσουμε εμείς, ενώ σίγουρα οι εικόνες μιλούν από μόνες τους.
Δες ακόμη: H νέα καμπάνια της Gucci αντλεί έμπνευση από την αρχαία Ελλάδα