Ένα event τεχνολογίας δύσκολα μπορεί να εντυπωσιάσει μία fashion blogger. Η παρουσίαση όμως του νέου κινητού P9 της Huawei (ο τόνος είναι στο "a"!) όχι μόνο με εντυπωσίασε αλλά κατάφερε να με συγκινήσει και να με εμπνεύσει. Έχω πολλά να πω και νομίζω πως ένα post δεν είναι αρκετό, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Βράδυ Τετάρτης, "Dreams" - Αστέρας Γλυφάδας. Με τον αρχισυντάκτη του Yupiii, Κωνσταντίνο Αντωνάτο είμαστε προσκεκλημένοι στην παρουσίαση του P9. Έχουμε διαβάσει κάποια πρώτα χαρακτηριστικά (ο κολοσσός Huawei και η απόλυτη εταιρία - σύμβολο στο χώρο της φωτογραφίας, Leica σε μία ιστορική συνεργασία έχουν δημιουργήσει το πρώτο κινητό με dual lens κάμερα Leica) αλλά όταν συναντιόμαστε στην είσοδο -πραγματικά- δεν ξέρουμε τι μας περιμένει. Στον χώρο έχουν ήδη μαζευτεί οι εκλεκτοί καλεσμένοι της Huawei, εκπρόσωποι των media και celebrities και η παρουσίαση δεν αργεί να ξεκινήσει.
Υπέρκομψη, η Νικολέττα Ράλλη έχει αναλάβει την παρουσίαση του event και αφού μας καλωσορίζει και μας λέει τα βασικά ("ο τόνος στο "a"!), μοιράζεται μαζί μας το εντυπωσιακό και ιδιαίτερα καλαίσθητο διαφημιστικό του P9 με πρωταγωνιστές τη Scarlett Johansson και τον Henry Cavill.
Στη συνέχεια, δίνει το λόγο στον Executive Director της Huawei Greece, Tony Bao (Jianlin) και στην πολύ εντυπωσιακή marketing & sales manager της Huawei, Νατάσα Καραμπουρνιώτη η οποία μας προσφέρει πολλούς λόγους για να ερωτευτούμε το P9. Ως γνήσια fashion blogger ξεχωρίζω τη dual lens κάμερα Leica και ως busy μαμά, τη μεγάλη οθόνη που μου επιτρέπει ακόμα και να δουλεύω από το κινητό μου, όπου και αν βρίσκομαι.
Ξέρεις, οι δημοσιογράφοι ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με αμέτρητα νέα λανσαρίσματα, δεκάδες δελτία τύπου και πάμπολλα καινούρια προϊόντα που αποζητούν τα 15 λεπτά της δημοσιότητάς τους αλλά σπάνια βρίσκεις τόσο δυνατά "πακέτα". Ακόμα πιο σπάνια βρίσκεις μια καμπάνια που να καταφέρει να σε συγκινήσει αληθινά και να σε κάνει να νιώσεις ότι η εταιρία δεν προσπαθεί μόνο να προωθήσει το προϊόν της αλλά θέλει μέσα από την καμπάνια της να δημιουργήσει αξιόλογα πρότυπα και να περάσει ένα θετικό μήνυμα. Το P9 δεν είναι μόνο ένα smartphone με αντικειμενικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα αλλά συνοδεύεται και από μία πραγματικά inspirational καμπάνια η οποία για μένα τουλάχιστον ξεχωρίζει. Όπως οι εκπρόσωποί της, Γιάννης και Θανάσης Αντεντοκουνμπο, έτσι και η Huawei με κέρδισε για την σεμνότητά της, την πίστη στις ικανότητές της και τη ανάγκη για διαρκή εξέλιξη.
Περιττό να πω ότι δεν θα μπορούσα να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη κι έτσι σκοπεύω να περάσω τις επόμενες μέρες παρέα με το P9 για να ανακαλύψω και από πρώτο χέρι όλα όσα το κάνουν ξεχωριστό.
Περισσότερα λοιπόν μετά το απαραίτητο bloggers' test!
*Δες εδώ την ιστορία του Γιάννη Αντετοκούνμπο και άλλο πλούσιο υλικό