Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το περιοδικό Forbes δημοσίευσε τη λίστα με τα 100 brands που έχουν τη μεγαλύτερη αξία, υπολογίζοντας τα κέρδη τους σε διάστημα τριών χρόνων αλλά και τη θέση τους στο χώρο της βιομηχανίας.
Όπως ήταν αναμενόμενο, στην κορυφή της λίστας βρέθηκαν τεχνολογικά brands όπως τα Apple, Google, Microsoft και Facebook (με αυτή τη σειρά) ενώ το πρώτο brand ένδυσης και μόδας ήταν η Nike στη 16η θέση, ακολουθούμενο από τον Louis Vuitton (20) και H&M (36).
Louis Vuitton Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2017
Ποιοι άλλοι οίκοι βρέθηκαν όμως στην ίδια λίστα;