Μετά από αρκετά χρόνια τα ονόματα των designers ξανά στο “στήθος”.
Από τα 90ς είχαμε να δούμε πάνω στην πασαρέλα ρούχα με τα logos-ονόματα των σχεδιαστών τυπωμένα με μεγάλα γράμματα πάνω στα ρούχα.
Ο Jeremy Scott ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Moschino βάζει logo και κάνει και ένα ειρωνικό σχόλιο στο μονόγραμμα της Chanel.
Στη δεκαετία του 90 ήταν η πρώτη μεγάλη έξοδος των ετικετών μέσα από τα ρούχα, έξω από και μάλιστα στη θέση του στήθους με μεγάλα γράμματα.. Η αρχή έγινε από τους Αμερικάνους designers. Donna Karan με τη σειρά “DKNY” και συνεχίστηκε με τον Calvin Klein.
Η Lacoste γράφει το ονομά της χωρίς τον γνωστό της κροκόδειλο.
Η γαλλίδα Sonia Rykiel γράφει μόνο το "μικρό" της όνομα.
Με έμπνευση από τα sport brands ο οίκος Iceberg βάζει το όνομα του σαν σε μπλούζα ποδοσφαιρικής ομάδας.
Αμέσως μετά ακολούθησαν όλοι και κυρίως οι Ιταλοί, Versace, Armani, Moschino και άλλοι. Μετά από μερικά χρόνια που εξαφανίστηκαν, τα logos επιστρέφουν δυναμικά. Ο ιταλικός οίκος Versace από τους πρώτους στην ευρώπη που έκανε το logo του σύμβολο και συνεχίζει.
Με τη βοήθεια της γραφιστικής και της νέας τεχνολογίας στα υφάσματα, τα logos πλέον αλλάζουν τρόπο που εμφανίζονται στα ρούχα και ευτυχώς δείχνουν πιο “δημιουργικά” και πιο καλόγουστα από αυτά του παρελθόντος.Η Lacoste γράφει το ονομά της χωρίς τον γνωστό της κροκόδειλο.
Η γαλλίδα Sonia Rykiel γράφει μόνο το "μικρό" της όνομα.
Κοντό T-shirt με φαρδιά μανίκια και φυσικά το χαρακτηριστικό logo "Kenzo"
Φούτερ με κεντημένο το logo Lanvin
Η σχεδιάστρια Donna Karan ήταν από τις πρώτες που έκαναν το logo μόδα για τη νεανική της σειρά "DKNY" τα αρχικά της σειράς Dona Karan New York.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr