Η Imma είναι το πρώτο εικονικό μοντέλο στην Ιαπωνία με περισσότερους από 250.000 followers στο Instagram. Τώρα, σε συνεργασία με το στούντιο Wieden+Kennedy Japan, το ιαπωνικό franchise της IKEA έφερε για πρώτη φορά την εικονική περσόνα στον πραγματικό κόσμο και μας έδωσε τη δυνατότητα να ρίξουμε ματιά στην καθημερινή ζωή της Imma.
Στην εγκατάσταση στο καινούργιο κατάστημα της σουηδικής εταιρείας απέναντι από τον σταθμό Harajuku στο Τόκιο – η κίνηση εκεί ανέρχεται σε 110.000 ανθρώπους τη μέρα – οι περαστικοί μπορούσαν να δουν την Imma να κάνει τα πάντα: από το να χορεύει και να κάνει γιόγκα μέχρι να καθαρίζει με ηλεκτρική σκούπα και να ποτίζει τα φυτά της. Και όσοι δεν μπορούσαν να έχουν αυτή την εμπειρία στον κόσμο των τριών διαστάσεων μπορούσαν να ανοίξουν ένα εικονικό παράθυρο στη ζωή της Imma μέσω livestream στο κανάλι στο YouTube του ιαπωνικού franchise.
"Η ζωή μου από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε πολύ από τη στιγμή που αρχίσαμε την κοινωνική αποστασιοποίηση. Ήταν πρόκληση, αλλά εξερεύνησα διάφορους τρόπους να περνάω κάλά στο σπίτι και συνειδητοποίησα τη σημασία του να δημιουργώ τον δικό μου προσωπικό χώρο. Είμαι τόσο χαρούμενη που μπορώ να μοιραστώ με τον κόσμο μια μικρή ματιά στην καινούργια μου ζωή στο σπίτι" σχολίασε η Imma.
Η εγκατάσταση του καθιστικού της Imma συνδύαζε φυσικό χώρο και οθόνες LED (οι θερμοκρασίες χρώματος των οθονών προσαρμόζονταν σε πραγματικό χρόνο ώστε να εκμηδενίζουν την απόσταση ανάμεσα στην οθόνη και τον αληθινό κόσμο). Επιπλέον, το υπνοδωμάτιο της Imma παρουσιαζόταν σε μεγάλη οθόνη στην πρόσοψη του δεύτερου ορόφου του καταστήματος. Η Imma φροντίζε να κρατά ενήμερους τους θαυμαστές της μέσα από τα social media, σε πραγματικό χρόνο. Όταν ζωγράφιζε στο παράθυρο, έβλεπαν τη ζωγραφιά στο Instagram. Όταν χοροπηδούσε στο σαλονάκι, μπορούσαν να ακούν τη μουσική στην προσωπική της λίστα στο Spotify. Όταν δεν εμφανιζόταν στην οθόνη, είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της – που έχει τον δικό του λογαριασμό στο Instagram – στο πάρκο Yoyogi.
"Η συνεργασία με την Imma, μας έδωσε την ευκαιρία να μοιραστούμε ένα καινούργιο όραμα για το σπίτι με μια πληθυσμιακή ομάδα στην οποία η IKEA δεν είχε ποτέ μιλήσει στο παρελθόν" δήλωσε η μάρκετινγκ μάνατζερ της IKEA Japan, Anna Ohlin.
Πηγή | ΑΠΕ-ΜΠΕ