Μπορεί η Ημέρα της Γυναίκας να ήταν, επισήμως, χτες, ωστόσο οι ανάγκες για ισοτιμία και χειραφέτηση των γυναικών παγκοσμίως δεν εξαφανίστηκαν όταν το ρολόι χτύπησε μεσάνυχτα. Γι'αυτό αξίζει να δεις και σήμερα την καμπάνια της United Colors of Benetton με σύνθημα το hashtag #UnitedByHalf.
Η νέα διαφημιστική εκστρατεία #UnitedByHalf επιχειρεί να δώσει ευρύτερη φωνή στις κοινωνικές ανησυχίες και να προωθήσει το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών. Και οι δύο εκστρατείες αμφισβητούν ευθέως τα κοινωνικά στερεότυπα στην Ινδία σχετικά με το ρόλο των γυναικών.
Η νέα εκστρατεία που ξεκίνησε στην Ινδία την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, με την υποστήριξη κορυφαίων προσωπικοτήτων με μεγάλη επιρροή σε όλη την Ινδία, στοχεύει να προωθήσει την ισότητα των γυναικών μέσα στις σχέσεις τους. Με αφετηρία σε παγκόσμιο επίπεδο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, έχει ως στόχο να κινητοποιήσει τους ανθρώπους ώστε να σκέφτονται, να μιλούν και να ενεργούν με τέτοιο τρόπο που να υποστηρίζουν την ισχυροποίηση και χειραφέτηση των γυναικών.
Ένα βίντεο που θα λανσάρει το #UnitedByHalf στην Ινδία θα μεταδοθεί σε όλο τον κόσμο, ως μέρος της νέας διαφημιστικής εκστρατείας. Πρόκειται για μια ισχυρή απεικόνιση των ανδρών και των γυναικών ως ισότιμοι εταίροι και παρουσιάζει τις γυναίκες με τους συντρόφους τους, χωρίς περιορισμούς από τα κοινωνικά ταμπού που εξακολουθούν να υφίστανται στην Ινδία και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές.
Προωθώντας την ισότητα των φύλων και θέτοντας την ασφάλεια των γυναικών ως προτεραιότητα, η Benetton επιτυγχάνει τα βασικά στοιχεία του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής της, το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών, ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα βιωσιμότητας του ομίλου Benetton που αποσκοπεί στη στήριξη της ισχυροποίησης των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
Δες παρακάτω φωτογραφίες από την καμπάνια στην οποία προσωπικότητες της Ινδίας δίνουν τη δικό τους μήνυμα για το τι σημαίνει ισότητα των φύλων.