Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ακούς τη λέξη μόδα; Σίγουρα σκέφτεσαι τα ρούχα, τα αξεσουάρ και στη συνέχεια ίσως να περνούν από το μυαλό σου διάφοροι σχεδιαστές και fashion icons. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι σ' αυτόν τον πλανήτη που δημιουργούν μόδα και που το κάνουν μάλιστα με πολύ διαφορετικό τρόπο. Ο οίκος Delpozo λοιπόν παρουσίασε ακόμα μία συλλογή -μιλάμε για τη Resort 2019 συλλογή αυτή τη φορά- που διαφέρει και που έκανε εντύπωση. Έχει γίνει μάλιστα ένα από τα θέματα συζήτησης για την ομάδα του Business of Fashion που ασχολείται με όλα όσα γίνονται στον χώρο της μόδας.
Αν έχεις παρακολουθήσει την ιστορία και την πορεία του Delpozo θα έχεις παρατηρήσει ότι ο Οίκος σχεδόν σε όλες του τις συλλογές παίζει με τα σχήματα, με τα χρώματα, δείχνει μια ιδιαίτερη αδυναμία στα απλικέ σχέδια και έχει μια μοναδική ικανότητα να κάνει τα παστέλ να μην έχουν ίχνος γραφικότητας, ακόμα και όταν τα επιλέγει για να χρωματίσει τα πιο girly φορέματα. Αυτή τη φορά αποφάσισε να δείξει μεν τη μαεστρία του στο tailoring, αλλά ταυτόχρονα να «παίξει» με το φως.
Ίσως να γνωρίζεις ήδη πως πολλοί είναι οι Οίκοι που επιλέγουν να δείξουν τις Resort και Pre-Fall συλλογές τους όχι σε πασαρέλες, αλλά σε installations. Αυτό ακριβώς έκανε και ο Josep Font, καλλιτεχνικός διευθυντής του Delpozo, αυτή τη φορά. Επηρεασμένος από τον Kwang-ho Lee δημιούργησε ένα υπερρεαλιστικό, απόκοσμο σκηνικό που θα μπορούσε να έχει βγει και από την οθόνη ενός υπολογιστή. Φλούο αποχρώσεις σε συνδυασμό με αυτά τα γνωστά παστέλ, έμοιαζαν να μεταμορφώνονται έτσι όπως έπεφτε πάνω τους το φως.
Η συλλογή ήταν ρομαντική με έναν πολύ περίεργο και διαφορετικό τρόπο. Είχε girly στοιχεία αλλά βγαλμένα από μια άλλη πραγματικότητα. Κολακευτικά; Ή μήπως όχι; Οι γραμμές σε κάποιες περιπτώσεις αγκάλιαζαν τη σιλουέτα, ενώ σε κάποιες άλλες ήταν πιο boxy, όπως για παράδειγμα στο λευκό, με κίτρινα φλούο λουλούδια φόρεμα. Και ο συνδυασμός του ροζ με το γαλάζιο σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, ήταν ιδανικός, ενώ παράλληλα και το κόκκινο, παρόλο που για κάποιους θα έμοιαζε να μην ταιριάζει με την υπόλοιπη συλλογή, τελικά έδενε με έναν περίεργα αρμονικό τρόπο.
Ο Οίκος που έκανε πράξη το Pret-à-Couture κάνει ακόμα μία κίνηση που θα του ανοίξει ακόμα περισσότερο τις πόρτες για την αγορά της Ανατολής. Τα συγκεκριμένα looks και ολόκληρη η αισθητική της συλλογή κάτι μας λέει ότι θα γίνει μία από τις αγαπημένες του κοινού της Κίνας και της Ιαπωνίας. Αν η Space Age που σημάδεψε τα 1960s είχε δημιουργηθεί σήμερα, μάλλον θα ήταν κάπως έτσι. Δε συμφωνείς;
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr