Με μερικές μέρες καθυστέρηση, μιας και το λανσάρισμα ήταν προγραμματισμένο για τις αρχές Μαρτίου, αλλά αναβλήθηκε εξαιτίας της έκτακτης κατάστασης που προέκυψε από την πανδημία του κορωνοϊού, τα Zara αποκάλυψαν την νέα καμπάνια τους για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Επειδή ακριβώς όλο το concept στήθηκε και πραγματοποιήθηκε πριν πληγεί ο κόσμος από τον COVID-19, η αισθητική απέχει πολύ από το social distancing και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με την πρόσφατη ιδέα της εταιρείας, να βάλει τα μοντέλα να φωτογραφηθούν στο σπίτι φορώντας looks με την υπογραφή της. Αυτό βέβαια είναι ίσως και το πιο ενδιαφέρον εν προκειμένω, μιας και οι εικόνες που θυμίζουν έντονα την κανονικότητα και την προ-κορωνοϊού ζωή, είναι ίσως πιο απαραίτητες και σημαντικές από ποτέ.
Δες περισσότερα στο harpersbazaar.gr