Η νέα καμπάνια της Superdry είναι αφιερωμένη στη μοναδικότητα

H καμπάνια έχει την ονομασία «My Way» και παρουσιάζει 16 διαφορετικές προσωπικότητες με διαφορετικό στιλ.

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

To αγαπημένο brand Superdry επανέρχεται δυναμικά για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας ’19 με την καμπάνια «My Way» που είναι αφιερωμένη στη μοναδικότητα! Στη νέα αυτή συλλογή, το brand σου παρουσιάζει το ποικίλο σύμπαν των καταναλωτών του αλλά και τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο δομεί ο καθένας το στυλ του. Κάπου εκεί θα βρεις κι' εσύ το δικό σου στυλ! Αυτή τη σεζόν, οι σειρές Mainline, Sport και Snow, ενώνονται με το concept: AW19 My Way, και δυναμικές προσωπικότητες όπως ο Presley Gerber, οι Amiaya, o Chris Eubank Jr και η Hana Cross πρωταγωνιστούν σε αυτή.

H καμπάνια #SDMyWay εστιάζει στην αφήγηση ιστοριών και στην εξερεύνηση της μοναδικότητας.

Συνδυάζοντας την τάση Vintage Americana, τη βρετανική ραπτική και τα ιαπωνικής έμπνευσης γραφικά, η μίξη τάσεων και επιρροών αποτελούσε πάντα κομμάτι του DNA της Superdry. Αυτός είναι και ο λόγος που το brand εστιάζει αυτή τη σεζόν σε μια καινούρια, «ρεμιξαρισμένη» νοοτροπία όπου κυριαρχεί η πρωτοτυπία και ο εξπρεσιονισμός.

Μεταξύ άλλων στη καμπάνια θα δεις τις δίδυμες Amiya, που έγιναν διάσημες ανεβάζοντας φωτογραφίες με το ξεχωριστό Harijuku στυλ τους, η Amber Brown, ιδρύτρια της κοινότητας συμβουλευτικής και ενδυνάμωσης για την αλωπεκία «Hair Free Life» και ο Chris Eubank, JR, Βρετανός επαγγελματίας πυγμάχος.
Ο Presley Gerber (γιος της Cindy Crawford) και το κορίτσι του Brooklyn Beckham η Hana Cross, πρωταγωνιστούν στη καμπάνια.

Εξερευνώντας τις αντικρουόμενες προσωπικότητες καθενός από τους 16 πρωταγωνιστές, η My Way αποκαλύπτει τι τους εμπνέει και τι επηρεάζει το ντύσιμό τους καθώς και πώς αυτό σχετίζεται με τις προσωπικές ιστορίες και περιπέτειές τους. Το μήνυμά της καμπάνιας ζωντανεύει μέσα από φωτογραφίες με σχόλια, αποσπάσματα συνεντεύξεων και σύντομα βίντεο των πρωταγωνιστών.

Tags